Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Dronejen eli miehittämättömien ilma-alusten lennättäjien täytyy rekisteröityä helmikuun alusta lähtien, Fintraffic kertoo tiedotteessaan.
Samalla lennättäjien on suoritettava verkkokoe ja tutustuttava lennättämistä koskeviin oppimateriaaleihin. EU-asetukseen pohjautuvan uudistuksen tarkoituksena on varmistaa ilmailun turvallisuus.
Kannattaa muistaa se vinssin vaijeri on aikamoinen ruoska jos se katkeaa. Muutanan tonnin vedossa 8mm vaijeri voi katkasta vinsaajan kahtia.
?
Sikarille Voihan siinä mönkijän vinsissä käyttää väkipyörää tai jopa kahta. jos mönkärin vinssi vetää 1700 kg 1 väkipyörä tuplaa tehon ja 2 lisää yhden. Olen vinssannut oman jammun suosta oli upoksissa sarvia myöten sieltä se nousi väkipyörä jutuilla.
Kiva viikonloppu oli latvalinnustaa. Lunta kivasti ja lintuja mukavasti metsot / teeret näkyi kauaksi. Lähti kotiinkin jotain siivekästä.
Juu puoli kierrosta sitten se toppari stoppaa, säätö meiselillä niitä voi säätää enemmän( lukee ohjekirjassa 10 tankin jälkeen säädetään tehtaalla säädetty rikkaalle) säädön voi tehdä itse tai antaa pätevän henkilön/huoltoliikkeen tehdä.
543 perusäätö h1 l 1 tarvitsee sen säätö meisselin tuossa jotain ongelimen ratkaisuja syy
Moottori ”miettii” kaasuttaessa
Yläkierrosten seos laihalla, tai alakierrosten seos laihalla, polttoainepinta liian alhaalla.
Keskikierroksilla röpöttää
Alakierrosten seos liian rikkaalla, tai polttoainepinta liian korkealla.
Täyskaasulla käy laihalla, alakierrokset OK
Yläkierrosten seos laihalla ja alakierrosten seos liian rikkaalla, polttoainepinta liian alhaalla.
Ei tyhjäkäyntiä, muuten OK
Tyhjäkäyntisuuttimissa roskia, alipainevuotoja, pumpun kalvo vuotaa
Tyhjäkäynti OK, mutta korkeammilla kierroksilla röpöttää, tukehtuu
Polttoainepinta liian korkea, yläkierrosten seos liian rikkaalla
Moottori ei käynnisty, tulppa märkä
Kaasutin tulvii: Liian korkea polttoainepinta, neula/istukka vuotaa, pinnan säätökalvo rikki
Moottori käy OK, mutta hetken käytyään tyhjäkäyntiä sammuu
Tyhjäkäyntiseos liian rikkaalla, polttoainepinta liian korkea
Moottori sammuu, kun sen kääntää kyljelleen
Neulaventtiili jumittaa, polttoainetta liian vähän, tyhjäkäyntiseos liian rikasVoisi väittää riekon ja jäniksen kärsivän(ilmastomuutoksesta)? Musta maa ja valkea saalis kanukille mikä helpompaa. Niistäkin syytetään metsästäjiä.
Ei ole aika uusi jonsered pätkäsaha.
Käytä bensa tankkia irti näkyykö vuotoja ennen kaasutinta.