Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,621 - 1,630 (kaikkiaan 3,754)
  • arto arto

Samoin minulla moottorisahassa,

arto arto

Sen olen huomaannut luonnossa ketut häviää kun ilvekset lisääntyy. Samoin käy supeille. Olen jopa löytänyt puoliksi syödyn ketun. Ilveksen jänishaaskan vierestä. 

arto arto

Tankin korkki paine juttu tukossa. Bensaletku rikki . Pahimmissa tapauksessa stefa  vuotaa. Eli laakeri vika.

arto arto

555fx ei löydy 545 löytyy 555 tulee tänä vuonna. vastaa m tronikkia  545 on nyt autune  2 versio eli nopeammin toimiva kuin se 1 versio

arto arto

Miisulle sulla se ensimäisen sarjan kone. Oli työkaverilla 4 kk korjauksessa vaikka mitä vikaa. Tuli kuntoon uusilla tehdas osilla.  Kantsii katsoa mikä vuosimalli siinä sahassa. Itse ostan aina selaisen sahan joka tehty tehtaalla  2 kk aikaisemmin. Viimein jonka ostin tuli tehtaalta suoraan samoin työkaverin tune. Kesti tämän kesän ilman ongelmia. Noissa ekasarjan sahoissa oli joisakin julma kulutus (samalaista kuin kertomasi ) johtui säätäjutusta.

arto arto

Viimme talvi meni töissä melkein kokonaan pidin lomia maaliskuun. Nyt vielä jatkuu vielä ainakin tämän kuun (sähköyhtiön töissä) tuntityö.

arto arto

2000 luvulla. Oli kokeiltavana aivan uusi.

arto arto

On kokeiltu oliko sthil puoli päivää kesti lumisessa metsässä sitten jääty.  Ruotsalaisella saanut sahata aina koko päivän.

arto arto

Se 2021 vuotta eli nykyhetki.

? Puhun sahoista aina kaksi viimeistä numeroa ne löytyy myös sahasta

arto arto

Pavekalle. On niitä nykyäänkin 21 mallisakin sellainen.

Esillä 10 vastausta, 1,621 - 1,630 (kaikkiaan 3,754)