Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Aivan mielenkiinnosta, kuinkahan monesta metsurista tällä hetkellä maksetaan eläkemaksuja ja kuinka moni on eläkkeellä? Eläkemaksuja maksan. Ei koskaan korean kiesiä. Nyt suunnitteilla japsi toyota v8 malli ennen syksyä pitäisi olla. Varusteista pilvin pimein jääkaapista lähtien.
Kuulin juttua eräs yrittäjä joka ulkolais työvoimaa käyttää miljoonan taimen urakan ottanut. Nyt ei saakaa ulkolasia töihin. Tuskin koululaiset lähtee töihin. Itse en taimiin koske. Saha naukunut tämän kuukauden puhdasta kylvömännikköä sahatessa. Tulee nätti nuori metsä. 16 ha pläntti. Ei hirvet koskeneet koskaan. mäntyä valtavasti eli saa valita minkä jättää.
Rööille töissä olen en siis työkyvytön. Tuli nuorena viikonloppusin muutama puteli tyhjennettyä. Ja kierrettyä suomea. Vanhenuttua ne jää nyt vähemmälle
Kummsti ne siemen ? saa metsän aikaseksi. Tuuli levitää siemenet rikotuun maahan. Siin se. Aikoinaan kylvin useita satoja ha. Pullo jossa metalli kierre korkki. Siihen sopiva reikä. Tuli aina noin 10 simmentä kerralla. En polkenut äestys alueilla myt niissä kasvaa hienot männiköt.
https://www.youtube.com/watch?v=OKzEikqi5QY Olisiko asiallinen sahatesti
Tamperelaiselle. Oli käytössä linja työmaalla. ? Painava mutta ei sellaista puuta ole joka ei kaadu kyseisellä jutulla. Enempi tuli käytettyä saksia nosto tikkua ja köyttä.
Arto taisi laittaa sen 555:sen myyntiin. Menikö hankintahintaan? Ei itse maksoin 750e möin 3 osahinnalla mukaan valjaat ja uusi terä. Möin koska itse en sillä mitään tee 2 uutukaista jäi vielä.
Ensimmäinen.
hyvin meni multakin ylimääräinen raivari kaupaksi. Päivän oli ilmoitus 200 soittoa tuli en lähettänyt sai itse hakea. Oli savon halvin saha kyseessä. Malli ammatti. Eräs sitten haki illanpäälle , Muuten tehtaan arvoissa mutta kytkin hiukan kulunnut.
. Ammattisahat ja ammattimies ovat yhdistelmä, joka kyllä ottaa laitteesta kaiken irti, mikä lähtee. polttoaineen kulutuskin on pienempi, kun on ammattilainen puikoissa, siihen samaan ei pysty vielä näillä sähköisillä kaasuttimilla, Kerrankin jätkän kanssa samaa mieltä. Autotunessa ensimmäisessä mallissa se pieni nyyppäys kierroksien alussa siksi en vielä ole sitä hankkinut. Nyt pitäisi olla se poistunut uudessa mallissa. Noista ilmanpuhdistimista hq siirtyi paperiversioon viime kesänä puhelin soi useasti kyselivät neuvoa meni viikossa tukkoon hävitti tyhjäkäynnit. Käskin ostaa talvimallin tilalle se nailonia. Itsellä kesti päivän rupesi tekemään samaa.