Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Joissakin ilmanputsareissa käytetään sitä tarkoitusta varten valmistettua öljyä Kyllä erittäin pölyisissä paikoissa ja vain superloni suodattimissa. Joita käytetiin kauan sitten esimerkkinä 252 raivausaha. Nailon verkko suodatin nykyisin talvimalli kesäisin taa mallia paperi. Jota ei voi pestä vain puhaltaa puhtaaksi tai ostaa uusi.
Jarruglinerillä ja paineilmalla sisältäpäin lähtee kaikki epäpuhtaus pois rasva ja lika.
Eläkeläisenkin sahassa palaa bensaa aina kun se käy. Kun moni jyrsii polttopuitansa tylsällä sahalla 270 mottia vuodessa ja todella palastelee ne myös tylsällä sahalla ja ilmanputsari tukossa, niin kuluuhan sitä bensaa. 20 litraa kahdessa viikossa ei ole paljoa, sehän on vain kaksi litraa päivässä. kannatasi viedä huoltoon saha ne teroitais sen siellä ja vaihtasi suodattimen. Olisi sinun mukavampi sahata eläkkeellä.
Hassua se jotenkin on jos eläkeläinen sahaa pikkutilhillä 20 l Mulla menee viikossa talvella 10l. Mobilitankaus aikaa menee minuutti. En näe minään ongelmana mutta jokainen tyylilään. Hakehan joku venäjältä bensansa. Kun raha ei riitä suomen polttoaineesiin.
Apsin automaatista otan ohikulkiessani. Ajan joksapäivä jonkin huoltoaseman ohi. 5l 1dl öljyä. Ei se vaikeaa ole ainakaan minulle.
Missä korvessa asutte. Minulle riittää 6 l kanisteri sahakäytöön. Sekin virallinen hg bensakanisteri.. 20 l sahaaminen harrastelialla kerkee 2t öljy hapettua
https://www.fiksaa.fi/myynti/puutarha/varaosat/assembly/12/606.332943?path=439.606.332943 Siinä punpun räjätyskuva
Onhan niillä takuu 2vuotta.
Kymmenen päivää käytetty ja ruvennut ääntä kuulumaan kulmavaihteesta. Oletin, että olisi ollut hiljaisempi pidempään. Kerran jo lisäsin rasvaa, jos oisi vaikka tehtaalla vähiin jäänyt. Se liika rasva särkee stefat. Rasvan tarkstus ohjekirjan mukaan kerran kuukaudessa. Sahatkaa vaan jos särkyy takuu korvaa. Samalla menee tieto eteenpäin, Onko tehtaan vahvistettava kulmasta.
Anar Hiking II lumikengät Tuollaiset minulla työkäytössä, Todella hyvät kantavuutta 130kg kuitukenkä ei kerää lunta pohja tosi pitävä, voi vaikka juosta tukkia pitkin. Sopii kaikkiin kenkiin räikkäside.