Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,121 - 2,130 (kaikkiaan 3,758)
  • arto arto

Duo-Balance 35 ruoho raivaus valjaat(trimmeri)…….Standar. trimmerivaljaat             Balance XT …..Ammattivaljaat raivausaha.      Balance X .vanha versio xt     Siitä vaan kokeilemaan erään suosituksia niin tuntee mikä on paras.

arto arto

Kun huomioidaan, että monella valmistajalla on kahdet – jopa useammatkin – erilaiset ammattilaisvaljaat, niin luultavasti jokaiselle löytyisi ainakin ne parhaiten sopivat, jos kävisi kaikki versiot läpi…….Tuo aika sooppaa  kerroppa merkki jolta löytyy kyseiset ammattivaljaat…..     arto on rokotettu Husqvarna-viruksella. Sen viruksen surkastuttamat aivot eivät käsitä,…….Samaa voin kertoa sinusta sinut rokotetu diiselillä. Jonka aivot ei muuta käsitä. kaikki uusi on vierasta ( viitta autokeskusteluun)

arto arto

Miksi taas  meni minun mollaamaksi. Kerroin että kaikilla ammatti sahoissa parhaat valjaat. Koskee kaikki merkkejä.  Netistä löytyy testejä jokainen voi niitä katso niin niistä näkkee jotain.

arto arto

Nyky valjaat voi säätää jokaiselle sopivaksi. En enää ottaisi pitkäputkista sahaa.  On lyhyt putkinen paljon mukavampi ja nopeampi sahata .Itse tykkään kun sahan ostan saan kaikki samassa paketissa. Ammattimallit kaikilla parhailla valjailla jne.

arto arto

x-treem  kovin on pitkä selkälevy. Lyhyellä ihmisellä jää oksiin kiinni kun metsässä kulkee. Pää taittuu mutta se levy ei.  Sitä moni moittinut.

arto arto

Näin palkallisena pakko pitää ja saa muhkeat lomarahat. Tulihan talvella pidettyä yli kuukausi.

arto arto

Savossa sudet vaan kuolee poliisin luotiin kun taajamaan eksyy. Totaaliset vellihousut siis löytyy Savosta……Älä yleistä meillä luvalliset sudet kuoli salolle viimeinen kaatui 250m päästä turvesuolle oli 7 lauma kyseessä. Sitä edellinen erämaahan likin asutus oli 5km päässä.

arto arto

Reva-ryhmän TES-vastaava…..oletko lukenut teollisuus liiton tessiä…… Suosittelen tarkastamaan metsurin tuntipalkan.

arto arto

arto:”-Taimikonperkaus 580 € (+ alv 24%)
    – Kemera-tuki 230 €
    – Verovähennys 105 € (30 %)
    Kustannukseksi jää 245 € Siinä erään metsäfirman laskenta.”
    – Kovasti jää epäselväksi noiden lukemien tarkoitus ja sisälltö. Mitä yrität esittää esim tuolla Verovähennyksellä?…………Kaikki menot voi vähentää metsä menoista… Mitä yrität esittää esim tuolla Verovähennyksellä? En mitään on kopio upm sivuilta. Eli käsitit väärin ei ole minun itseni juttu…..Saat samaan firmaan satasen edun kun teet 400 kinnon kesäleimikon……Kyllä meillä metsä hoidetaan ihan itse. Tietysti menot vähennetään verotuksessa.

arto arto

Taimikonperkaus 580 € (+ alv 24%)
    – Kemera-tuki 230 €
    – Verovähennys 105 € (30 %)
    Kustannukseksi jää 245 €         Siinä erään metsäfirman laskenta.

Esillä 10 vastausta, 2,121 - 2,130 (kaikkiaan 3,758)