Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
ikä 6v ollut vuokralla ja itsellä 3v joka päiväsessä sahahauksessa…….Jätkälle täytyy vääntää rautalangasta Sahan ikä 6v….Itse sahasin ammatikseni 3v. oli yhden kesän papilla ruoho/ vesakko sahauksessa, Ihan normikulutus osat vaihdettu tulpat terät jne…..On siis 2 saha nykyään. 545 Joka päiväsessä käytössä….Joka on ihan ammattimalli. Pystyykö sinun 252 samaan kuin 555 epäilen ne jo museokamaa. Miksi muuten kaikki ajaa nykyaikasilla autoilla eikä 15v vanhoilla rotiskoilla. Ei niitäkään kaipaile kukaan. Uusi on aina uusi., On niitä saku sahoissakin ongelmia huoltomieheltä kuultu…Liike ei pysysi pystyssä jos niitä ei olisi.
Kyllä joka sahoista vähänkin ymmärtää suutinmallin saa jokainen ärhäkäksi joka osaa säätää. 555fx itsellä sahattu paljon ikä 6v ollut vuokralla ja itsellä 3v joka päiväsessä sahahauksessa kerran kytkin satsi vaihdettu , vuokralla kahvat katkesivat (kaatumisen seurauksena) siinä viat..545 fx 2v kohta ikää sahattu 300ha reilusti. 1 kulma mennyt ja kytkin rumpu….Kestävyys aivan eri luokaa 252 verrattuna kummilakin sahanneena 545 on ärhäkämpi ainakin minun säädöillä. Samoin autotune häviää kyseiselle sahalle…..Helppoa jätkän mollata koska ei kyseisistä sahoista kokemusta on vaan mutu tuntuma. Eli tieto puuttuu.
Sitten latasin Navigator ohjelman. Poista kyseinen asennus. Kokeile sitten kuormittaa liikaa lataukset/ Tallennustila täynnä.
Luuletko tosiaan että naudat ja muut eläimet kulkee vapaana…..Kyllä ne aitauksessa on. Taidat olla vieraantunut maalaiselämästä totaalisesti.
Maaseudulla saadaan 90% petokorvauksista täysin aiheettomasti…..Perustele hiukan. Onko tuotantoeläin arvoton. Metsästyskoira. Arvoton. Onko koko maaseutu mielestäsi arvoton.
Tänään selkosilla näkyi loskassa suden aamuset jäljet oli jäniksen ottanut ateriaksi, Ei ollut syönyt vaan lähtenyt kantamaan. Varmaan pesälle naaralle syötäväksi.
Metsuri motokuski Samaa täälläpäin. Aina kun karhu lähtee talvipesästä tarvitsee se kunnon aterian. Kerran seurailin isoa urosta hankikelillä oli iskenyt kantavan hirvinaaraan lihoiksi, 3v sitten löytyi aikuinen uroshirvi oli repinyt kyljistä 100m matkan ennen kuin oli kaatunut. Viime vuonna oli valmiina syksyllä tapettu hirvi palasi sille asui sen luona niin kauan kuin oli lunta, Vasta syntyneet vasat niitten herkkua.
Susista hirvien syöjinä. Ensinäkin yksinäinen susi ei saa hirveä hengiltä. Lauma saa yleensä mullikan tai vasan. Aikuinen hirvi ei susia pelkää olen nähnyt jäljistä 3 suden yrityksen kukistaa uros hirvi. Yksi susi oli saanut 4-5m ilmalennon oli jahti siihen loppunut. Jos susia alueella hirvet lauumaantuu . Ompa meilläpäin kuollut susi naarashirven potkuun yritti pientä vasaa saaliksi.
Itse ajelin fordilla 280 tuhatta ei vaihdettu yhtään niveltä /tukivartta 2 jakohihnaa muuten normaalit öljyvaihdot. Varmaan 200 tuhatta ajelin hiekkateitä jotka ei ollut kolottomia monttua montun perään. Omasta mielestä kestävä auto.
Eipä harjavallassa ole paljon hirvituhoja reilu 5ha korvattu näkyy netin mukaan. http://metsakeskus.maps.arcgis.com/apps/MapSeries/index.html?appid=f4d4b614cbf5433fa676b1bdba92018d