Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,261 - 2,270 (kaikkiaan 3,758)
  • arto arto

Asunnon myyntitilanteessa latauspaikka siirtyy jollekin toiselle, joka ei välttämättä ole asunnon ostaja……Meillä päin asuntoon kuuluu 2 autopaikkaa. Eli pysyvät aina samassa asunnossa. Eli kuuluvat hintaan.

arto arto

Kyllä patteriautot ovat vielä takamatkalla – onneksi……Käyppä ajamassa teslaa 4 veto sähköllä mielesi muuttuu…..Ei mitään jakoja polttoaine autoilla. Ja ajo ominaisuudet julmetun hyvät.

arto arto

Kuinka moni metsästää niitä hirviä jotka jauhaa samaa asiaa, Niitä on liikaa. Parhaat varmaan ei vuokraa maataan metsästäjille . Sinne seuraan vaan ja viettä porukan metsälle maallenne, Sillä asia menee eteenpäin.

arto arto

Onhan metsillä muitakin tuhoja. Kirjanpainaja, Myyrät,Sää ilmiöt, Hoitamattomuus,,,,,,,Varmaan kasvutappioita eniten aiheuttaa hoitamattomuus..

arto arto

Ennen oli 2v rahat varauksessa kokoajan….Nyt voivat sen vuoden rahoista käyttää eikä mene yli annettujen rahojen.

arto arto

Hirvi on laiska elukka…….Olen samaa mieltä…..Eilen löytynyt meiltä päin vasa todella huonokuntoinen ei ole jaksanut liikkua …Oli tullut käsky lopettaa, oli elopaino ollut punnittaessa peräti 45 kiloa….Viime talvena saman tyylin aikuinen uros…Tiellä juoksi auton edessä ei lähtenyt lumelle oli todella laiha.

arto arto

Suur-petoja pitäisi suomessa olla vähintään 5-kertainen määrä painottuen pohjoiseen……Miksi ei etelään. Siellä sopisi olemaan kymmenkertainen määrä susia….Mutta taitavat ampua kun menevät pihoihin. Etelässä ei niistä haittaa olisi….Siellä olisi syötävääkin omasta takaa.

arto arto

Aina jokainen valittaa lisää liksaa…..Olkoon ala mikä vaan..Silti metsä kasvaa ihan itse. työntekijä puolella se ei mene ihan niin….Omistan metsää jonkin verran ja olen työntekijä…..Metsä tuo tuloa ilman minua työ taas ei.

arto arto

Eiköhän ne puunhinnat kulje maailman markkinoiden mukaan. Olkoon ministerinä kuka vaan. Nyky malli alkutuotannon hinnan kehitys minimaalinen, Silti puunhinnat nousi viime vuonna keskimäärin 6 % eli suhteellisen paljon.

arto arto

Itse lisään aamusta kestää kokopäivän. Metsästys retkillä käytän ohuvia vaateita koren päällä niissä etikka. Saa sitten autoon tullessa pois. Työvaateissa ja työ autolla en sitä tee….Sitten autossa kirpeä tuoksu.;D

Esillä 10 vastausta, 2,261 - 2,270 (kaikkiaan 3,758)