Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Miten tavarat kulkisi jos ei laivalla, Maersk Mc-Kinney Moller” on peräti neljän jalkapallokentän pituinen. Sen pituus on 400 metriä ja leveys 59 metriä. Alukseen mahtuu yli 18 000 konttia. Siinä tanskalainen rahtialus. Jos kyseiset kontit kulkisi rekalla saastuttaisi varmasti paljon enempi tai lentäen vielä paljon enempi.
Poika käy autonasentajaksi koulua joka viikko joku saku ollut korjattavana hihanrikon takia. Samoin muitten ongelmien kanssa. Niin kertoi ettei koskaan osta sellaista. Itse olen käskenyt kiertää ne kaukaa. Kyllä ne aika sekundaa on.
Japsit kehitteli jo 80luvun lopulla 3pyttysiä 12venttiilisiä pikkupensoja…………Nyky japsi 3 pyttyinen vajaa litranen ahdettu 270 heppainen kelkan kone. Kyllä hyvin liikkuu.
Samaa voi laskea alkoholista. Tupakasta. Huumeista. Autoilun saasteista. Rasvan. Aloituksen hinta murto osa kyseisten aineiden aiheuttamista kuolemista. Pitäisikö kaikki kieltää. Silti uudet haitat tulee tilalle.
Metsä kasvaa aina.
Meidän naapurissa kävi melkein samalainen tapaus metsää jäi hiukan enemmän yli 300 ha hyvin on tytöillä mennyt myyneet puuta joka 5v usean tuhannen kiinnon edestä . 80 vuoden kierrolla liki 4 ha aukko joka vuosi. Puu ei silloin lopu koskaan.
Luke kertoo, että myös tilakohtaiset vaihtelut vuokrahinnoissa ovat suuria. Hinnat vaihtelivat yhdestä eurosta 2 000 euroon hehtaarilta. Siinä tutkitut pelto vuokrahinnat
Meillä päin pelto ha hinta liikkuu 10000 e ha Jos ovat tukipeltoja. Niillä jo kohtuu tilin tekee. Metsissä varmaan myytävää. 50 ha pitäisin metsät itse ja pellot möisin. Metsä maa ei vaikuta tukiin jos vaikutta tee valitus ne oikaisee mhy;stä saa ilmaista metsäpalvelua jos jäsen jopa rahat käteen pakettina jos puunmyynti kiinnostaa.
Vinkkinä kaikille kunnon huolto ennen pakkasia (rasvausta ja vaijerin öljyämistä) Niin teen itse ei tarvitse suojia saha toimii. Se jäässä oleva saha tulee kalliiksi urakka hommissa
Älä tolopainen huolehdi. Nauti niistä nykyisistä tuistasi. Tiedä saatko enää seuraavan hallituksen aikaan levetä elämää. Saisit nauttia leipäjonossa niin tajuaisit jotain nykytyöyhteiskunnasta.