Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,481 - 2,490 (kaikkiaan 3,775)
  • arto arto

Saa sen. Itse en vanhaa haikaile ilmakoneen vääntö vanhaan verrattuna valtava ero. Ei niissä kiihtyvyydessä mitään eroa. On vain tarkempi säädöistä. Kokemusta kummistakin usea vuosi. Mutta makunsa kullakin.

arto arto

Maan rajojen sisällä on pysynyt ha….Ikä vielä muutama viikko 51

arto arto

Riittääkö kyseisen sahan säätövarat 1/4 kierrosta? Ja minkä takia säätämistä rajoitettu?……….Riippu miten ottaa, Itsellä metsä säädöt eli ei riitä…Jos trimmaat silloin riittää ….Rajoittimet on eu pakokaasu arvojen takia, Ohjekirjan arvot niillä täytyy.

arto arto

Sittenhän minä tein tosi tyhmästi syksyllä 1989, kun uskoin pääministeri Holkeria ja lopetin kertaheitolla maatalouden ja keskityin pelkästään metsätalouteen! Tähän asti olen pitänyt sitä elämäni viisainpana päätöksenä, mutta olenkin ollut väärässä……………………………………Se jos olisit tehnyt metsämaan pelloksi tukikelpoisiksi,  olisi varmaan pelto tuottanut paremmin jos paperisota kiinnostaa. tuki yli tonni ha (ruis ja rehuperuna)

arto arto

Se tärinä häviää kun saa oikeisiin säätöihin. Hg aina uutena täristää itsellä kaikki mallit tehneet sitä. 10 tankillisen jälkeen säätö ja tärinät häviää.

arto arto

Eilen vesilinnussa erämaa joella. Löytyi kytöpalo. Oli hiiltynyttä puuta paljon kaatuneina malleina oli juuret palannut pois, ukkonen joskus lyönyt ja sytyttänyt. 112 sovellutuksella palokunta paikalle. Tulivat mönkärillä ja pumppu mukana saivat joesta vettä sammutukseen. En kyllä nokipuuta riukuaitaan laittaisi.

arto arto

Eu tukia ne maatalous tuet nykyään on.  Tanska saa vielä enemmän siksi tankalainen kinkku halpaa. Jos ei maataloutta tuettaisi se häviäisi suomesta kokonaan, Saahan muutkin suomalaiset tukia.

arto arto

En olisi muuten tehnyt pitkää päivää, oli muutenkin rankka viikko sahata. Mutta huomenna menen vesilintuun ja olen palkallisella vapaalla (pekkanen) meni lauantai vielä aivan lepäillessä ja palautuessa. Tuli siis viime viikolla tavallaan sahattua maanantai sisään (palkallisesti, pinta-alalisesti)

arto arto

Meillä päin tilojen keskikoko lypsytiloilla lypsäviä yli 100kpl lihakarja suurimat 1500 kpl  Sukulaisella lehmiä 150kpl 2 lypsyrobottia hoitaa lypsyn peltoa yli 250ha metsää jonkinkin verran hyvin pyyhkii. kalusto uutta Elätää jopa perheen.

arto arto

Mulla nyt työnalla kuusikko jossa poistuma leppää todella paljon. Ei mene kävellen läpi, Kaikki lepät ja lehtipuu pois niitten paksuus yli 4cm. Ei käy saha tyhjäkäynnillä. Perjantaina sahasin 4 tankillista . Sahausta tuli se 8 tuntia

Esillä 10 vastausta, 2,481 - 2,490 (kaikkiaan 3,775)