Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Minä bongasin tänään camaro Zl1 https://www.chevrolet.com/camaro-zl1 Ei alitehoinen 650 hv olis ihana.
Ei tartte yöllä raivata, kerkiää päivälläkin. Ompahan talvella mukava muistella, kun lumessa samaa työtä tehdään .Se lämmittää mielelesti sitten kun on kylmää ja märkää.
Normi metsurin raivaus-asu 3 L viccyä meni tänään ja paljon hedelmiä/ kasviksia sahausta 5 tuntia 58 min.. Kokonais metsässä olo aika 8.t 30min Taukoja keskipävän jälkeen paljon,työ alkoi 6.30 aikaan
Onko pohjaläppä auringolla. Kyllä ne lämpimänä käy mutta niin käy mieskin.
Ei minun kone oikuttele. Mutta kyllä sen tehoissa huomaa , Että lämmintä on. Eli suuttimet ei kohdallaan jos oikuttelee.
arto kerskui sahoissaan olevat ruiskun….Tässä esimerkki. Eli minä en ole noin kertonut
Sinä oikea korkki ruuvi Väität itsesi sanoja minun kertomaksi.
Sinä itse kerroit 550 oikeasti ruisku…..Vai väitätkö minun kertoneen tuon……
Jätkä
2.7.2018, 21:48 550 on sähköisellä kaasuttimella, eli pitäisi sanoa oikeastaan ”Ruisku”……Ei tuollainen lausunta ole täysjärkinen. Eli koneet täyttä hepreaa Ainoa saha, jossa on ollut bensiinin ruiskutuspumppu on 50-luvulla esitelty Elraket, eli Ruotsalainen saha,,,,,,,,Onko sinusta ruisku sellainen käsin pumpattava ruisku……Olet aika hassu…Tutustu oikean ruiskuun koneissa jospa tajuaisit vihdoin sen asian.Tuskin kellään 60 luvulla ruisku sahaa ollut…Herää jo nykyaikaan.
Meillä päin puhutaan (itsesäätyvistä) sahoista joissa nämä mtronikit ja At 1 ja At 2. Ne säätöjutut on korvanneet suuttimet ja hoitavat niitten tehtävän. Eli ei voida puhua ( suihku ruisku ) termein. Mikä ero kaasuttimella ja läppärungolla. Kaasutin jakaa polttoaineen läppärunko taas pelkän ilman. polttoaineen jakaa jokin muu ( nykyisin ruisku jonka tarvitsema paine 4,1-4,5 bar:ia, käyttöpaine 3,7-3,9 bar:ia) Eli minun käsittääkseni ovat aivan eri juttuja. Eikä ne muuksi muutu.