Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Yhdistetyn kulutuksen luvataan bensiinimoottoreilla olevan alimmillaan 4,3 litraa satasella ja dieselillä 3,2 litraa. Hiilidioksidipäästöt vaihtelevat malliversiosta riippuen 100 gramman molemmin puolin.
Suomessa Fiestan lähtöhinta on 15 702 euroa. ST-Line lähtee 19 238 ja Vignale 21 177 eurosta. Ensimmäiset autot ehtivät Suomeen jo heinäkuun aikana………Siinä hyvä katumaasturi…..Ensimäisenä autoon 3 sylinterinen turbo.Taakse jää pitopuu, joka pitää puuta pystyssä, kunnes se työnnetään nurin……..Ei ammattilaiset jouda tyrkkimään puita. Pikkuterällä voi kiertää ympäri sellaiset puut jotka ei muuten kaadu. Saman voi tietty tehdä isollakin.
Huollot veloittaa alkavalta puolituntiselta. Tiedän tapauksia tulpan vaihto. 50e siis työ tulppa päälle. Sen hinnan ratkaisee tuntiveloitus…..Sen putken yläpään kiinnitys ( minulta menisi 5 min.) Jos laiska mekaanikko kyllä siinä tunti vierähtää.
Meillä päin näkyy vieläkin todella vanhoja pisteaitoja. Ennen toiminut lehmäaitana, Isä vainaa teki muutamat. Niissä (koti polttotervalla) kyllästetii maan kanssa kosketuksissa olevat puut. kasteltiin pää tervassa siltä osin mikä meni maan alle .
Tiilikainen teki myös vertailua luonnonsuojelupäätöksistä vihreiden hallituskaudella 2011-2014 ja nykyisen hallituksen kaudella.
–Vihreät 2011-14: Etelä-Konnevesi kp 15000ha + Metso n.25000ha= 40000ha. Keskusta 2015-18: Hossa kp 10000ha + Metso 15000 ha + Soiden suojelu valtion mailla 36000ha + Luontolahjani 8000ha =69000 ha Miksi mustamaalaus? Tehdäänkö yhteistyötä?…..Siinä suojelu faktaa…Kyllä virheilläkin paikkansa on niin demokratia toimii. Tai jos ei olisi kuin saastunut suomi olisi. Olisiko puhtaita pohjavesiä, Järviä. Luontoa.
Kauanko tuommoinen poikanen selviää hengissä maassa?……Selviää niin kauan kuin osaa lentää. Ylensä hakeutuu korkealle näkyvälle paikalle, Jonne emo sitä ruokkii.
Iltalehdessä rengastaja kertoo mitä tehnyt. Lukekaa se ei siinä mitään väärää ole. Ihan normi rengastus .
Mikä jutussa pitää paikkaa. Toinen syyttelee toista. Eikö suomi ole niitä täynnä. Suhteellisen isosta asiasta kyse. Se totta jompi kumpi oikeassa.
Akseli ei voi liikkua itsekseen se on kytkin rummussa kierteellä kiinni. Onko kulmavaihde varmasti oikein, Niin pohjassa kuin pitää olla. Käytä kulma irti ja vedä akselista liikkuuko se.