Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,691 - 2,700 (kaikkiaan 3,775)
  • arto arto

Naapurin isännällä toyota prius. kertoi kulutukseksi 6-8l /100km mulla vanha ford vie 6 l saman määrään. oli hiukan ihmeisään piti näyttä keskikulutus. oli sen jälkeen pettynyt tojotaan.

arto arto

PAKETTI- TARJOUS!
    440e + CLASSIC-TURVAHOUSUT  …….Siinä yksi vaihtoehto. Teho riittää ihan hyvin. Saa housut mukaan………..Kyllä noilla mainitsemillasi malleilla pärjää. Käy kokeilemassa miten istuu käsiin ja tee päätös sitten minkä ostat….Mutta muista varusteet ei pelkkä saha riitä. isoille puille suosittelen vänkää.

arto arto

Minulla huoleton elämä……Kaukolämpö hoitaa lämmityksen ja veden. Kotona melkein kaikki hoitaa koneet. Ruuan saa kaupasta jos haluaa siitä luistaa sitä saa ravintolasta edullisesti. päiväruoka vajaa 8e……Tuntuu polttopuu vaativan tiedettä. Silti makkaratulet tulle tulee ihan metsässä missä vaan kelkkaillessa jos mieli tekee.

arto arto

Metsurien huonot palkat, mutta jos arton kerskumat ansiot RS- hommista pitäisivät paikkansa, niin ainakaan niissä ei ammattitaitoinen ja ahkera metsuri häviä minkäänlaiselle koneelle…………niin kuin kerroin olen saannut alkuni jalostetusta siemmenestä…….metsurihommiin…….Eikös puutkin kasva samoin kovemmin kuin ei jalostettu siemenestä kasvava.

arto arto

Taisi Arton isä jo ehtiä moottorisahankin sarviin urallaan.
    Terveisin: Korpituvan Taneli……..Kyllä kerkesi 200 sarjan husseen asti. Jälkikasvua on mutta kiinnostus aivan muille aloille, Meillä lumi pysäyttää talvella metsurin työt muutamaksi kuukaudeksi. Siksi nuoria ei kiinnosta.

arto arto

Minun ISÄ oli metsuri, Meitä lapsia oli 12 kpl. Elätti kaikki työllä ei ollut mistään puutetta pikkuisena. Hänet palkittiin ihan aidolla kultamitallilla  työsaavutuksista, Kierteli työn perässä pitkin pohjoista suomea…..Sain hyvät opit metsurin uraa aloitellessa. Siitä vielä itse jatkettu. Olen tosiaan sukuni vimmeinen ammatti nimikkeellä METSURI.

arto arto

Lähti meiltäkin päin muutama pylväs maailmalle viime vuoden lopulla, eräs isäntä pisti yli 20 ha aukoksi joka rungosta tuli pylväs ponsset ne teki ja ajoi tienvarteen. 3 rekalla ajoivat sitten pois, oli nätit kasat tievarressa. Pysty rungoissa oli valmiit pylväs mitat merkattu maalilla.

arto arto

Hyvä se on vääntää lakitermejä oman mielen mukaan…..Näkyy tietämättömyys kauaksi. Kohta varmaan autokin muuttuu potkuautoksi. Tai polkupyöräksi.

arto arto

Etualleajosuojat: N2- ja N3-luokan ajoneuvon tulee olla rakennettu tai varustettu etualleajosuojalla erityisesti M1- ja N1-luokan ajoneuvojen suojaamiseksi edestä tapahtuvassa törmäyksessä alleajolta sekä auton oman ohjauslaitteen toiminnan suojaamiseksi.

 Sivusuojat: N2-, N3-, O3- ja O4-luokan ajoneuvojen on annettava tehokas suoja muille tienkäyttäjille ajoneuvon sivujen alle suistumista ja/tai pyörien alle joutumista vastaan.

 Taka-alleajosuojat: N2-, N3-, O3- ja O4-luokan ajoneuvot on suunniteltava, rakennettava ja/tai varustettava siten, että taataan koko leveydeltä M1- ja N1-luokan ajoneuvojen tehokas …..kopio trafin sivulta sieltä voi lukea lisää.

arto arto

Kyllä niitä täälläpäin moni käyttää. Itseläkin on sellainen. Ford muuten jäädyttää kallistuksen vakaajan ja rungon väliin jäätä pakoputki kulkee niitä liki. Tulee sitten tietärinät koriin jyrisee hiukan. panssari sen estää.

Esillä 10 vastausta, 2,691 - 2,700 (kaikkiaan 3,775)