Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Juoksi meilläkin susi kaupungin keskustassa, valtakatua ja talojen pihojen läpi, Törmäsi vielä alakoulun taka seinään oli jotenkin seko koko elukka. Juoksi päivät pitkät. Ampuivat naapuripitäjään.
Alueilla missä myyränsyöjät (tärkeimpinä kettu ja supikoira) …..Borreolosi saattaa hävitä mutta samoin havulinnut/ vesilinnut häviää. Onhan myyränsyöjiä muitakin esimerkiksi pöllö. Vaihtaisin sen supiin. Säästyisi linnut.
Luonnossa jos kaikki tasapainossa niin ketuillakin tehtävä. Mutta meillä ilves runsaana ketut hävisi. samoin jänis. sudet ja karhut tuli, hävisi hirvet.
Mikä teille on kova pakkanen……._25 tyynellä.-20 viimalla. Tuntuu jo joltain .Varsinkin metsätöissä. Sopivasti tauolla tullee takista selänpuolelta jäykkä kun jäätyy. Antaa virtaa sahata kovemmin että lämpiää. Sormikkaat vaihtuu rukkaseen jo -5 jälkeen.
jokaterhm sujathtaa sadetakin hihan sisään. Ei ne kastu, tänäänkin loskaa lappo puista muut paikat kastu mutta kädet kuivat…Manu hakkuissa talvella käytän husqvarnan rukkasta ne toimii. Liitu kulkee nostokoukun kahvassa siitä merkit mitä tarttee. Kyllä sormikkaat ovat kesäkelissä parhaat mutta talvella ja pakkasella ei.
Mulla raivauksilla tälläiset. Ovat päivän ainoat käsineet ja toimii hyvin.

Miten sen ottaa jokainen voi päätellä itse. Tämän päivän hinnat kysesen merkkien sivuilta 545 fx 849e kamppanja…..ovh 919….Jonsered vastaava 919 e 555 fx 1059e paino ilman terää 8.9kg jonsered 2256 1049 paino 9kg………Saman tehtaan varaosat. ovh sama..
Vika harituksessa…..Voimakas saha antaa anteeksi teränhuollossa. Laita kunnolla haritusta voit sahata roikkupuitakin. se sitten ulkosyrjällä…..Jätkä epäili minun teroitusoppia,,,,Tänään meni enskaa 1.4ha 545 sella. Eli terä kunnossa. Lunta sieviläisen verran. 545 muutaman kerran höki. Jääti tankinkorkkia tankkaus tauolla korkinpurku ja lisäilma reikä. Vika hävisi silloin.
2055 turbo. Oli viimmeinen puoli husqvarna. siitä lähtien sitten sama.
On jonkin verran 15v sahattu. Mitä moottorisahaa tarvittu. Kestäviä ja hyvin toimivia kun ottaa yleis / ammatti mallin. Husqvarna se sisuksiltaan on. ns suorakahva malli.