Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,791 - 2,800 (kaikkiaan 3,775)
  • arto arto

Kerran erehdyin hankkialta ostamaan jonssin kytkinrumun,,,,Oli 12e  kalliimpi kuin vastaava osa husqvarna merkillä. Oli lauantaina auki hussen liike silloin kiinni ja tarvitsin osan heti.

arto arto

Voihan nytkin jokainen hinnoitella metsästys vuokran miten haluaa. Ei minulla sitä vastaan mitään……Mutta sitä että kaikki velvoitetaan( ymmärsin pakotetaan) En tykkää metsästä mistään pakko/ velvoite jne. Itse koen metsän vapautena . En kaipaa sinne enää mitään pakkolakia. Nykyisten lisäksi. Meillä päin metsästys on rentoutumis muoto ei niinkään  pakkopulla, Kaikille jotka sitä harrastaa on omat tarpeensa.

arto arto

Kun kaikki alueet velvoitetaan vuokraamaan / maksamaan vuokra, eipä 0-alueita jää………Onneksi suomi vapaa maa jokainen voi päättää itse mitä maallaan tekee. Meidän maat menee 0 e vuokralla saaliin saa hakea koneella särkemättä metsää.

arto arto

Sitten tulee paljon tyhjiä alueita joilla ei kukaan metsästä. Ainakin meilläpäin.

arto arto

Olet tainnut ymmärtää kytkimen toiminnan ihan väärin.  Jos jousi on poikki, ja kone käy, niin terä pyörii ihan varmasti ja kun terän painaa puuhun pysähdyksiin – sammuu moottori……….Ei pidä paikkaa. huskissa 3 jousella kytkin jos 1 poikki terä pyörii tyhjäkäynnillä mutta risuun pysähtyy, Mutta moottori ei sammu.  JA TÄMÄ ON FAKTA

arto arto

No älä kuvittele turhia……En ole salametsästäjä……En inhoa susia. Ei sana susi pelota…..Olen nähnyt monta sutta elävänä. Lyhin matka 5m autosta. Kävellen 80m päästä. Sitten luvallisesti ammutut niin likeltä kuin voi. Voitko jees kertoa samaa. Mutta liika niitäkin on liikkaa.

arto arto

Sahapukille voin vakuuttaa että tuo määrä susia katoaa erämaihin aivan ilman pientäkään havaintoa,,,,,,,,,,Joo tosiaan ne katoa erämaahan eikä löydy koskaan.

arto arto

Susia jonkun verran seuranneena, harvoin pikkulauma saa hirveä saaliiksi. Silloin yksinäisen vasan tai mullin. nuorena hiihtelin susien perässä kerran oli käynyt aikuiseen  hirveen kiinni lentänyt liki 10 metriä ilmassa. Oli lopettanut jahdin. Susia silti meillä kohtalaisesti elämäni aikana löytänyt 3 hirven jäänteet. Enempi karhu syö hirveä niiten jäljiltä löytöjä yli  10. Onhan hirvi tappanutkin suden naapuripitäjässä.

arto arto

Jelpitään hiukan. Muistaakseni kytkimessä 3 jousta. Niistä yksi poikki. Siinä vika.

arto arto

Minä en koskaan kesällä pidä sadevaateita. Kyllä sade kastelee kengät, vesi menee ihoapitkin löytyen kengistä. Kunnon sukat ja oikeaa villa toinen menee vääntämällä kuivaksi. kengästä kaataen vesi veks ja työ jatkuu. Kyllä husqvarnan nahka kengät kestää. ovat myös mukavat jalassa.

Esillä 10 vastausta, 2,791 - 2,800 (kaikkiaan 3,775)