Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Raivuilla sievin kevytkumi. Mallia metsä. On niin märkää sitten talvella gore merkin varmaan arvaat.
Aikoinaan oli tuollaiset sievin kengät kokeilussa. Hyvät oli mutta eriste jotain vettä imevää ainetta kuivatessa meni 2 päivää ennen kuin oli taas käyttökunnossa. Myyjä tuumasi osta 2 niin se ongelma ratkeaa. Jäi ostamatta. Pakkas kenkänä varmaan lämmin. Nyky mallista en tiedä mutta kannataa tutkia.
Tänään töissä liki pohjoispohjan maan rajaa. Aamulla kuului hirvikoiran haukku, vaimeana 12 tauolla kuului laukaukset ja haukku loppui. Hirvet todella vähissä jälkiä ei löydy. Jos näkyy aina ollut koira perässä. Viikonloppuna metsäteitä 30km autolla ja mönkijällä ei yhtään jälkeä näkynyt.
Alfa naaras pitää lauman kasassa. Jos se kuolee lauma hajoaa. Uros ei vaikuta niin paljon. koska naaras löytää uuden. Eli naaras johtaa laumaa kulkee aina edellä jos jonossa menevät.
555rxt;hen käy 555fx kahvaosio. Maksaa muutaman kympin . Kahvat ja kiinnikeet käy myös. Mutta ovat eri kuin metsämallissa. Tehty ruohomalliin.
Mistä lähtien nimellisesti ruotsalaiset kiinassa tehdyt sahat olisvat laadultaan parempia kuin saksalaiset laatusahat…….Ei ruotsisahoja tehdä kiinassa. Ne halvat tulee mc tehtaalta.
Meillä ei hirviä eikä poroja. Puut saavat kasvaa rauhassa.
Jos ja kun on kahvalämmitys, niin kai se pitää kahvat sulana, vai kouritaanko rouherukkasilla kahvoihin niin paljon lunta, että ne jäätyvät?
Joku Savolainen taisi valehdella, kun väitti, että puihin ei tarvitse koskea koskaan eikä missään tilanteessa, kun ne osaa oikei katkaista, ne kaatuvat aina itsekseen vaikka vastatuuleen, kun vain oikein haluaa!………..Et ole kyllä talvella lumimetsässä raivannut jos olet noin tietämätön. Minun saha kyläkahva käsi silti lämmin. Katso video metsolan metsäkoulu. Sieltä voit ottaa oppia minne puu kaatuu milläkin terän osalla. rööli timeksin työvaateet minulla nykyisin työnantajan sellaiset…..Tosin ikävä laatuvaatetta. nykyiset vaan oikeastaan lumput. Sahoista sen verran tunnen kaikki merkit nuoruudesta. kaikkia tuli kokeiltua ja huolleltua. Siltä pohjalta itse valitsin laatua. Olishan se kivaa vetää yhteen veto (saha toimi moitteitta oli yöt pannuhuoneessa) se kehityksestäSahoista oli tässä ketjussa kyse…..Mutta se meni taas (arto nälvimiseksi) ketjuksi. On toisilla ihanaa kateutta. Ei voi kuin ihmetellä. LAPSELLISTA TOUHUA.
Kyllähän tuo arton paatoksella mainostus on aika naivia. Tuskinpa hän huskun mannekiinina sitä täällä ilmoittaisi vaikka päivä kesken jäisikin sahan lakkoon………Silloin tulisi ihka uusi kone,,, Jeesille samaa sinun pökö fantasia. Hehkutat sitä maasta taivasiin, Sekin aika lapsellista. Sama mollaat hirvestäjiä. Itse istut kotona ja valitat niitten runsautta. Ajattele onko se aikuismaista.