Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Viime syksynä oli työkaverilla kyseinen saha. Kulutus aika liki 545, Remonttia oli ollut jonkin verran (kytkin, kulmuri, käyttöakselia oli mennyt) Loppu siltä takuu vaihtoi 545fx, Ollut tyytyväinen sahannut tämän kesän ilman remontteja.
tehnyt lehteensä artikkelin, jossa käsitellään muutamia Audi-omistajia, jotka valittavat autoissaan erittäin korkeata öljynkulutusta. Joissakin TFSI- ja TSI-moottoreissa kuluu öljyä yli litra tuhatta kilometriä kohden.
Artikkelin julkaisun jälkeen Auto Bildille ilmoittautui 150 Skoda, Seat ja Audi-kuskia, jotka valittivat samanlaisesta ongelmasta. Selvittelyn jälkeen on tullut ilmi, että kyseessä on EA888-tunnuksella oleva moottori.
Kyseisen moottorin on kehittänyt Audi ja se on ollut tuotannossa vuosina 2008–2011. Kyseessä voi olla iskutilavuudeltaan joko 1,8-litrainen tai 2,0-litrainen versio.
Näistä moottoreista on raportoitu, että jo parin tuhannen ajetun kilometrin jälkeen öljynkulutus on huomattavan suurta. 50 000–80 000 ajetun kilometrin jälkeen öljynkulutus nousee vielä tästä roimasti.,,,,,SAKSALAISTA LAATUA….arto on väittänyt puiden kaatuvan oikeaan suuntaa itsestään….Oletko ihan tosissasi. Kyllä ne sahalla täytyy katkaista. Ne tosiaan kaatuu vastatuulenkin, kun osaa.,,,,,,, kun tiedän olevani oikeassa….Oletko nyt aivan varma?
Aina jotain uutta. Sinulle tekisi hyvää oppisit raivaus sahalla kaatamaan suunnatuja kaatoja, Oppisit että fysikan lakia et sinä voi kumota, Vaikka niin väität.
mutta sitten verotettavaa tuloa ei ”olekkaan kovin paljoa, kun on noita vähennyksiä…….Joo Taas sinun päässä kuviteltu juttu ,Mitä ne edellisen sinun viestin valehtelija jutut meinaa. Kun et tiedä asiasta mitään, Syytät minua valehtelijaksi, Nekin sinun päässä kehitettyjä juttuja. Elä elä kuviteelisessa maailmassa palaa jo normi elämään….Se oikeasti hauskaa suorastaan ihanaa. ainakin minulla. Olen eteenpäin pyrkivä ihminen en elää enää viimme vuosisataa loikaa sinäkin eteenpäin elämässä se kannattaa.
Kateus se panee toisia nimittelemään. Kun itse ei osaa (Niin muutkaan ei osaa) Linjalla kun mennään täytyy jo painajaisia nähdä kyseisestä teroitus mallista….Sitten asiat suurenee (moneen ha ) Tulee mieleen artturi sakun sanonta (Eihän sitä muuten opettajaksi pääsikään) Täytyy olla kaikkitietävä( oikasti aika tyhmä) sitten haukutaan muut sillä elämä piristyy.
Riehumalla polttaa itsensä loppuun äkkiä. Noissakin videoissa mennään kuin päätön kana, Kaikki turhat liikkeet pois, työtehokin nousee huomattavasti, Ainakin itsellä. Yli 30 vuotta sahattu on se jotain opettanut, joka ei kirjaopilla opi,
Sitten asiaa jotenkin tuntui ei kovin paljon sahanneille miehille, Ei järki kulkenut,,,Mutta terä pyöri minkä pyöri…Jäi muutaman kerran jumiinkin. Nuo niitä vajaan puolenhehtaarin miehiä jos saavat sitäkään. Iskemällä puuta nurin, Jätkälle jos et tiedä sillä terällä saa puun kaatumaan minne suuntaan haluaa.
Parashan se on… Lisää se päivätuotosta joskus tietyillä metsillä…..Mutta nyt hussen peltilätty sahataan se loppuun sitten terävalinnat auki mutta menee hurriman teriin takuulla.
On sahattu aikoinaan muutama Strand testailu mielessä.