Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,941 - 2,950 (kaikkiaan 3,775)
  • arto arto

Nyt uusi husse ja alkuperäinen peltilätty, Mutta ei ulise puussa minun terät. Jos sahasin videon terällä nälkä tulisi. Nyt ollut savotalla pihlajaa poistuman paksuus 3-9cm valtavasti, Järven takana jokin toinen sahailee kookkaalla raivarilla terä ulisee ja lyö jumiin…Olisin käynnyt antamassa oppia mutta järvi välissä.  Sen verran teristä viilalla saa vaikka kuinka ottavan joka terästä, hyvä pikkumetsille alta 5cm  käytän niillä sellaista viilausta. Järeille taas sitten ihan omansa.

arto arto

Toisessa haritus kohdillaan. Toinen ujeltaa haritus pielessä siksi ei leikkaa. Sellainen merkitys harituksella.

arto arto

Meillä päin ei niin tarkkaa ole, Kaikki sallittua kun ei aiheuta tuhoa metsässä. vastoja saa tehdä, Mönkijällä vetellä hirviä, tulistella mielin määrin.metsästellä ajankuluksi.

arto arto

Katsoppa lämpöläppä sieltä koneen pohjamuovista. Onko lumihiutaleella.

arto arto

Meillä polut pidetään raivauksillakin puhtaina ei kaadeta risuja niille.Olin kaupungin maalla tekemässä ennnakoraivausta. Poluilla aikamoinen vilske toiset ajoi maastopyörillä toiset retkeili etsien marjoja. Ovat karttapolkuja. Menee jo lapselliseksi jos polulla liikkuminen estetäis, Luonnossa liikkumien kivaa kun ei aiheuta kellekään vahinkoa periaatteella….Tamperelainen….Merkkaa se polku ja anna ratsujen kulkea. Parempi sopu kuin riita.

arto arto

Tänään päästelin vanhalla 545fx 4 tankkia kuivaksi, 12v kuusikkoa ei koskaan raivattu koivua vähän , paljon pihlajaa illasta mittasin alueen oli mennyt 0.9ha….Sitten saha liikkeeseen no tuli heräteostona uusi 545fx. Entinen oli jo tienannut kiitettävästi, Pääsee maanantaina uudella sahamaan.

arto arto

Markku raivaaja…..Paljonko oli poistuma, Paljonko jäi puita pystyyn ?.

arto arto

555 fx/fxt kuluttaa tehdas säädöillä tuon määrän. Minulla meni 1,10 sisään ajossa,, Säädettynä 120min saman tyylin sahuulla

arto arto

Meillä päin sama hinta alkain…Varhaisperkkauksesta.

arto arto

2,2kW raivurit ei ole kunnon ammattisahoja. ………..Melkein kaikki ammattimetsurit käyttää niitä tai ainakin omistaa sellaisen….Eli miksi sitä sitten kutsutaan.

Esillä 10 vastausta, 2,941 - 2,950 (kaikkiaan 3,775)