Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Noista sähkösahoista tutustuin talven aikana hussen malleihin, polttomoottori hävisi reilusti , sähkö katkoi 3 kiekkoa ennen kuin polttis pääsi leikkiin mukaan , kummatkin siis kylmiä kentällä. eli on ne kehittynyt huimasti.
Se siis veti ilmaa sieltä vauhtipyörän vierestä. Talvikäyttöön se tukitiin. Silloin veti ilman pakoputken kautta lämmintä. Ei auttanut jäähdytyksessä mitenkään. Se jäähdytys ilma tuli vauhtipyän yläpuolelta sylinterin jäähdys ripoihin.
Nuoruudessa tuli sahattua paljon. Hyvä ja tehokas kone. Ainoana miinuksena vaijeri kaasu, jääti sitä talvisin oli huonot sen ajan vaijerit ei kunnon vesisuojausta.
kokeileppa xp 560 ennen kuin haukut nykyaikaisia sahoja ja vertaa 254 on eroa kuin yöllä ja päivällä. Mutta jos elät viime vuosisataa niin silloin ymmärrän kantasi.
Onhan niitä. tehokkaampiakin , mutta se aika kuulta muistot, Pärinää ja pauketta. 254 mallia museopeli. jos 5 sarjaa kokeillut niin tietää eron.
Niin sitten tulisi jokin poikkeustila. Jos sähköt häviäisi . Sekin on mahdollista nykyaikaan. sitten ei sähköautot kuljeskele.
Volvo…Ei ikinä….Ford on auto…olisiko seuraava rs
Luonnontar…. Niin fordin sininen valkoisilla shelby raidoilla. Olisi makee 700hp. Auto isolla A
Kaasuttimeen tulppa kierrosluvunrajoittimen alle ja johan määkäisi…..Missä sahassa onnistuu rajoitin noin ohittaa…. Koska se rajoitin on sytkäpoksissa muovin sisässä ollut niin kauan kuin muistan.
Jos ei metsästettäisi millaiset olisivat hirvikannat. Nytkin niistä moni valittaa että liikkaa. Samoin muut tuholaiset villisika, ketut, supit, minkit, siinä muutama esimerkki.