Käyttäjän hus560 kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 23)
  • hus560

    Tyä tekijäänsä opettaa.. ja ihan paras opettaja on urakka työ. Ei kirjat….

    hus560

    Itte oon nyt muutaman viikon strandilla sahaallu, ja oon ollu tyytyväinen.Pirun ottava terä ja helppo sellaasena pitää. Nyt ainakin tuntuu että se 10e lisää kannattaa siihen terään laittaa. Pitää seuraavaksi ottaa taas se vanha luotto terä niin saa vertaaltua oikeen kunnolla..

    hus560

    No onhan se sahavalinta henkilökohtainen asia. Ei kaikille käy sama aparaatti. Urakalla sahates ei kannattavuudessa oo ongelma tavallisilla tai helpoilla kohteilla pärjääminen, niitä raivaa vaikka sillä 165 huskulla. Ja vaikka taksa on piänempi, niin kyllä niis aina jonkinmoosen palakan saa aikaaseksi.
    Mutta millä siälä pahimmas vitelikos sen tilin teköö niin se on se peli mikä kannattaa mettähän raahata..

    hus560

    Mulla menossa nyt 555 ja oon tosi tyytyväinen. Tankki piisaa 1h30min-2h eli kulutus on tehoihin nähden hyvä.Vääntöä on ku piänes kyläs ja kuitenkin hyvä käsitellä. Ei oo entisiä värkkiä tullu ikävä. Vaikia keksiä paikkoja missä se olis turhan iso. Helepommas paikas vaan mennähän pintakaasulla. Sen väännön takia on justiin mukava sahaalla, ei tartte aina kiljuttaa eikä se laulu lakkaa ku seinähän vaikka vähä terä aharistaaskin. Ainut vika mikä on tullut on että runkoputken/aksilan laakerointi/puslat on vissiin irronnu. Tekee sen että ravistaa käsiille. Senkin saa kyllä takuuseen ku jaksaas kiikuttaa huoltoon. Kokemusta huskun 345 ja tilhin 480. Kaikki laillansa ollu hyviä vehkeitä….

    hus560

    Ens viikolla takuuseen uusi saha. Eli 9kk sahailtiin Huskun piikkiin. Toivotaan että osaan käyttää oikeen sitä seuraavaa sahaa…vai miten se nyt menikään…

    hus560

    Jaa ettei osata käyttää sahaa oikein…No tuatahan mä täs oon vähä ittekki ajatellu.

    hus560

    Tuosta korvausilma jutusta ei oo puhuttu. Pitääpä kysyä. Muuten on kaasari ja virtapuolen osat vaihdettu.Kyllä sekä 550 että 560 hotkii sitä purua. Tää isompi tuntuus syövän sitä enemmän..

    hus560

    Joo ittekkin ammatikseni sahailen, että kyllä saha pitää kuntoon tulla. Täs taas seuraavaa siirtoa orotellaan. Miätin vaan että missä vaiheessa ne antaa uuren vehkeen tilalle, vai pallotellaanko takuuaika loppuun asti….

    hus560

    En kyllä viälä anna periksi. On noi huskut meikäläisen käteen niin hyvän tuntuisia että en kyllä merkkiä meinaa vaihtaa. Ja mitä tuas nyt kaveriilla on niitä 550 sahoja niin hyvin ne ainakin pelaa. Että nähdäkseni toivoa vielä on…

    hus560

    Ei ruvennu pelaamaan, keles. Nyt on kaikki sähköosat ja kaasari vaihrettu. Saa nähdä mitä nyt tehdään…

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 23)