Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 411 - 420 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

    Tuo 460 stiilin kulutus kiinnostas tietää, jotku väitää 50min ja jotku 90min. Aikeissa vaihtaa 545 pois koska takuu loppuu ja kulmavaihde on täys susi näissä. Onkohan nuissa stiileissä ollut vikaa paljon?

     

    husku550xp

    ja tämäkin tapahtuu vain lämpimällä kelillä

    husku550xp

    Itsellä kans ollut ongelmia 545 kanssa. Tankki kun menee alle puolen välin niin ei ota enää täysiä kierroksia ja kierrokset seilaa.

    husku550xp

    Hyvä saha

    husku550xp

    Itse odottelen innolla että millon saavat uudet raivaussaha mallit myyntiin.

    husku550xp

    Minulla on käytössä 545fx ja 555fx tankin kestävyydestä sen verran että tiheää linjaa kun raivataan niin 545fx 1h15min ja 555fx 1h30min johtuu todennäkoisesti isommasta tankista. Taimikon hoidossa menee kumpikin siihen pariin tuntiin. Sitten siitä kestävyydestä 545 ei ole parannettu missää välissä ja heikoin lenkki on se kulma ja akseliputki 6kpl särkenyt ja 555 on toiminut niinkuin sahan kuuluu toimia. Jos enempi sahailee niin laita 555 tai tee kuten minä sahaa helpot paikat 545 ja semmoset missä on tavaraa niin tuolla isommalla. Joku tuossa aiemmin kehu 545 tehopainosuhdetta niin 555 se on aivan ylivoimainen 0,31kw/kiloakohden. Sitte ne 545 hyvät puolet näppärä käyttää, takuu toimii ja edullisempi kuin stihl 460.

    husku550xp

    No on perkele kate ainakin kohdillaan niillä

    husku550xp

    Niinpä. Eivät kuulemma tilaa osia ennen kuin on tarpeeksi osia tilattavana ettei tarvitse maksaa maahantuonti kuluja ja toisesta sahasta ei voi ottaa osia mukamasten.

    husku550xp

    Juu takuu huollossa on ollut viimeksi meni yli viikko että saivat vaihdettua akseliputken. Onko muilla ollut ongelmia tuon pienemmän sahan kanssa? Tekisihän tuo mieli kokeilla stihliä kun ei ole ennen ollut, tieten ihan hyvä saha tuo 460?

    husku550xp

    Kyllä en ole semmoista taimikkoa nähnyt jota pääsee 2 hehtaaria päivässä ei taida olla olemassakaan. Linjanraivauksessa kyllä pääsee mutta harvon siinäkään ja hinnat ei ole paljoa pienemmät että ei ne hääviä hommia ole nuo taimkonhoidot mutta kyllä niitäkin tekee ettei tarvitse jouten olla.

Esillä 10 vastausta, 411 - 420 (kaikkiaan 423)