Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset
-
EDIT
”Lääkärit ja lääketehtaat hukkuisivat potilaisiin, rahaa hoidosta tulvisi ovista ja ikkunoista.”
Näin ei ole tapahtunut yhdessäkään maassa, vaan potilaat ovat vähentyneet dramaattisesti.
Marihuana ei todellakaan ole lääkäreiden ja lääketehtaiden mieleen. Tulot romahtaa molemmilla. Suositukset sitten sen mukaan.
Porttiteoria on täyttä potaskaa. Muutenhan kaikki alkoholin käyttäjät olisivat heronisteja.
Huumeisiin verrattavia lääkkeitä suomessa käyttää miljoona ihmistä. Marihuanan vapauttaminen ei ole todellakaan lääketehtaiden mieleen.
Pohjoisessa ei riitä 1000 ha itsensä elättämiseen palkansaajan tuloon verrattuna. Mutta jos tyytyy peruspäivärahan suuruiseen summaan ja niin 500 ha voi riittää, jos kehitysluokat kunnossa.
Kaiken A&O on että raaka-aine tulee suomesta. Näin voimme kasvattaa kansallisvarallisuuttamme ja suomalaisten hyvinvointia. Aivan sama sitten poltetaanko lehmän paskaa vai turvetta.
Yleensä kuoleman tapauksiin liittyy myös viina. Mönkijä on kovapäiselle vaarallinen niin kuin autokin. Minä olen käyttänyt mönkijää aktiivisesti 20 vuotta, eikä yhtään vaaratilannetta, mutta olenhan minä paljon parempi kuskikin kuin muut.
Mönkijä on ehdoton metsätöissä. Jää virtaa oikeaan työhönkin ja kaikki tarpeellinen kulkee mukana. En ole enään super-mies.
Kaikki tulot yhteen ja vero niiden mukaan. Veronkiertoon kehitetty pääomatulo pitäisi lopettaa täysin.
4 hydrauliikkaletkua ja 1 suuntaventtiili paskaksi 2 päivän aikana. Ei tule kuin menoja… perk…