Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset
-
Suoraan sanoen homot voisivat perustaa oman kirkkonsa, jos muut eivät ”ala”. Minulle uskonnottomana se on aivan sama.
Kaipolan lopetus on UPM:n uhoa yhteiskuntaa vastaan. Lisäksi suomessa tehtaiden lopettaminen/ työntekijöiden irtisanominen on liian helppoa. Ei mitään yhteiskunta vastuuta saaduista avustuksista ja tuesta.
F1 ja rallimaailma toimii autojen kehityksen lähteenä!
Minkään muun asian varjolla maailmassa ei ole tehty niin paljon pahaa kuin uskontojen. Sen takia ranskassakin alkoi vallankumous ja siellä ei tunneta jumalanpilkkaa rikoksena. Ranska on nykydemokratian/-yhteiskunnan kehto.
Suomessa tänäpäiväkin uskonnon varjolla hallitaan ja kiusataan ihmisiä.
Voi turhuuksien turhuus…
Siinäpä ne tärkeimmät tuli. Hakkuu-ja logistiikkaverkosto on hiottu niin tehokkaaksi, ettei sitä itse kannata mietiskellä. Keskittyä vain miten saisi tuon kitukasvuisen metsän kasvamaan paremmin tai sitten helpoiten hankkia elantonsa helpommin, vaikka kunnan töissä.
Tollollakin on suuret punaiset saappaat, jopa kahdet. Sopii emäntäkin samoihin saappaisiin, niin ei pääse karkuun.
Voihan siinä käydä, että merstolan mies mies iskee päänsä seinään. Kivijalka liiketoiminnan aloittaminen sitoo paljon pääomaa. Paljon parempi olisi toimia tietämättömille konsulttina. Parempi liksa ja ei tarvitse kuin puhelimen.
Uskonnot pitäisi kieltää suomessa ja kannustaa ihmisiä jumalan pilk… Ajattelemaan ihmisiä itsenäisesti.
Yleensäkin, jos auto purkaa akkua, vika voi olla auton peräkärryn pistorasiassa, vesi tehnyt tuhojaan.
Linnut olen jättänyt rauhaan, harmittaa vietävästi tuhansien hienojen luontokappaleiden lopettaminen.