Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset
-
Kiitos Rane2 viihdyttävistä videoista. Oletko ihan itse tähtenä?
Remy Martin Louis XIII pääsi tyhjenemään, pitääpä aukaista uusi pullo näin vapun kunniaksi…
Porvari hallitusta ei tule missään nimessä, ennemmin vähemmistöhallitus, joka olisi suomessa aivan ainutlaatuista. Politiikka muuttuisi täysin, ja persuilla olisi mahdollisuus näyttää osaamisensa.
Anton kirjoittaa tapansa mukaan pelkkää asiaa. Sorkkaeläimet aitaukseen hirveä myöten.
En kyllä kepua ottaisi hallitukseen kirveelläkään, kepuhan pettää tunnetusti lupauksensa aina. sipilä ei voi olla ministeri missään nimessä Rinteen hallituksessa. Kokoomus ajaa suoraselkäisesti ja häpeilemättä rikkaiden asemaa, eikä petä siinä ikinä, luotettava kumppani. Minusta persuilla olisi ollut nyt ehdottomasti näytönpaikka. Pitääpä soittaa Antille, mitä hemmettiä se oikein meinaa…ei passaa minulle.
Egr-ongelmat johtuvat monesti liian lyhyestä säännöllisestä ajomatkasta, työmatkasta, tms. Moottori ei kerkeä lämmetä. Näin ainakin kaverin uusissa bemereissa.
Antaa susien jolkutella poronhoitoalueille. Siellä on tilaa ja ruokaa, eikä tarvii ihmisten pihoissa majailla.
Susien pyytäminen pitäisi kieltää elinkautisen uhalla.
Köyhällä vasemmistolaisella on pitänyt ostaa aina hyvää, kun köyhällä ei ole vara ostaa huonoa. Tähtikeuloilla olen jo 20 vuotta ajellut ja en ole vaihtanut edes yhtä poltinta. Tuon tankkauksen kun saisi vielä jotenkin pois.
Jääkautta kohti mennään se on selvä, mutta jäähän sinne maaseudulle kuitenkin vielä harrastuksia, pontikankeitto ja lannanheitto.
Olipa hieno kirjoitus, kaiken kaikkiaan.
Eikö ne ole maajusseja, jotka makaavat 75% työajasta sohvalla tekemättä mitään ja saavat siitä vielä yhteiskunnan tukea. Karhisen paperi pitäisi ottaa käyttöön välittömästi ja lopettaa alle 100 ha:n peltopinta-alan tilojen tukeminen. Toivon mukaan uusi hallitus lähtee tälle tielle. Kokoomus demareiden kaverina olisi tehokas toteuttamaan Karhisen paperia.