Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 5,891 - 5,900 (kaikkiaan 6,238)
  • Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Ilman ay-liikettä ei olisi tässä maassa juuri mitään, koko yhteiskunta sääntöineen ja toimintoneen on rakentanut ay-liike.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Pitäisi käydä kesällä paikkoja katsastamassa harjavallassa, kun olin aikoinaan outokummulla siellä.  Harjavalta on nätti pikku kylä, lähellä kaikkia palveluita. Ay-liike on mahdollistanut suomalaisen rauhallisen yhteiskunnan ja nyt tarpeen enemmän kuin koskaan. Paljosta on sitä kiittäminen, kiitos.

Tukijärjestelmää ja verotusta tulee muuttaa rajusti. Työtuloverot alas ja pääoma-ja osinkoverot ylös. Tukien pitäisi olla vain aloittaville yrityksille ja jatkuvat tuet kokonaan pois. Myös poistojen osuutta pitäisi vähentää.

Jep, keksitään lisää koko ajan, muutenhan ideologialta lähtee pohja.

Minä kun olen vielä kaikkea, työntekijä, työnantaja, sijoittaja ja yrittäjä. Kyllä ay-liikettä saa kiittää paljosta. Se on yhteiskunnan tärkeiden sääntöjen runko. Ja todellakin, minä maksan mielellään kaikki  verot. Tosin niitä voisi käyttää enemmän teihin ja rautateihin.

Ainut jäsenmaksu mitä maksan on ay-jäsenmaksu. Sen ansiosta varallisuuteni on kehittynyt joka vuosi. Kiitos siitä ay-liike, kiitos.

Joskus olen tehnyt teitä kalliillakin tavalla, mutta nykyisin teen ne savipintaisiksi. Kustannukset putoavat 1/5-osaan murskepintaiseen (40mm+32mm) verrattuna. Minun tarkoitus ei ole kustantaa metsäteollisuudelle hyviä teitä, vaan siellä ajetaan silloin kun se on mahdollista kuivaan tai pakkasaikaan.

Toropaisen kanssa ensimmäisen kerran samaa mieltä. Ei vaadi  paljon, että tehdään kärpäsestä härkänen.

Laitoin justiinsa tollolle hatullisen valmiiksi tulevaa nautintohetkeä varten. Aktiivimalli tullaan perumaan, luontoa suojelemaan ja koulutukseen panostetaan. Ne tullaan rahoittamaan yritystukia leikkaamalla.

Äänestysikä pitäisi olla vähintään 25 vuotta ja enintään 70 vuotta. Vain nämä ikäluokat voi päättää asioista järkevästi.

Kyllä vihreillä on selvä paikka tai asema yhteiskunnassa. Kuitenkin mikä on tarpeeksi luonnonsuojelussa, 25%, 50% vai 100% suomen pinta-alasta vai onko mikään tarpeeksi. Siihen pitäisi saada vastaus, kun ihmisten pitäisi elääkin.

Esillä 10 vastausta, 5,891 - 5,900 (kaikkiaan 6,238)