Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 6,191 - 6,200 (kaikkiaan 6,543)
  • Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Kyllä eduskunta on kuva kansasta, ja vallan jakautuminen on vain hyvä asia. Asioita pyöritellään monelta kantilta. Harmittaa vain ettei Markus Kuotesaho päässyt eduskuntaan. Tykkyläinen olisi ollut aikanaan myös hyvä.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Vasemmiston ansiosta hyvinvointivaltiot ovat syntyneet pohjoismaihin ja keskieurooppaan. Tasa-arvoisuus on se ”juju”.

Demokratia=asioista päätetään yhdessä.

Diktatuuri=asioista ei päätetä yhdessä.

Minä olen käännyttänyt monta kaveria pois työmaaltani, kun ei ole kuulunut liittoon. Minun metsissä ei rikkurit tee mitään, jäsenyyden kysyn heti ja oikea puoluekanta on vielä plussaa.

Vasemmisto=sdp+vasemmistoliitto+vihreät+(persut) .

Jokainen meistä näkee, mitä kepun politiikka on maaseudulle aiheuttanut, rakennukset huonommassa kunnossa kuin venäjän maaseudulla. Samalla pihassa kiiltää 4 uutta neliveto traktoria. Voi hyvää päivää sentään.

Kaupungit kehittyy hienosti juuri vasemmistolaisilla alueilla kuten helsinki-tampere-turku. Muualla se onkin heikompaa.

Ilman ay-liikettä ei olisi tässä maassa juuri mitään, koko yhteiskunta sääntöineen ja toimintoneen on rakentanut ay-liike.

Pitäisi käydä kesällä paikkoja katsastamassa harjavallassa, kun olin aikoinaan outokummulla siellä.  Harjavalta on nätti pikku kylä, lähellä kaikkia palveluita. Ay-liike on mahdollistanut suomalaisen rauhallisen yhteiskunnan ja nyt tarpeen enemmän kuin koskaan. Paljosta on sitä kiittäminen, kiitos.

Tukijärjestelmää ja verotusta tulee muuttaa rajusti. Työtuloverot alas ja pääoma-ja osinkoverot ylös. Tukien pitäisi olla vain aloittaville yrityksille ja jatkuvat tuet kokonaan pois. Myös poistojen osuutta pitäisi vähentää.

Jep, keksitään lisää koko ajan, muutenhan ideologialta lähtee pohja.

Minä kun olen vielä kaikkea, työntekijä, työnantaja, sijoittaja ja yrittäjä. Kyllä ay-liikettä saa kiittää paljosta. Se on yhteiskunnan tärkeiden sääntöjen runko. Ja todellakin, minä maksan mielellään kaikki  verot. Tosin niitä voisi käyttää enemmän teihin ja rautateihin.

Esillä 10 vastausta, 6,191 - 6,200 (kaikkiaan 6,543)