Käyttäjän kiipiä kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 61 - 70 (kaikkiaan 82)
  • kiipiä

    Prosessi jatkuu ja sen kulut kasvavat. Varmoja voittajia ovat asianajotoimistot.

    kiipiä

    Tuo Tanelin  kaipaamaan sivulinkki ainakin minulla löytyy myös aivan sivun alaosasta!

    kiipiä

    Salasanajumppaa alussa, tuntuu hieman ”steriililtä” vanha oli kotoisampi mutta näin se on kaikessa uudessa kyllä tähän tottuu. Keskusteluissa voisi olla Kl:n tapaan kahvihuonepalsta vapaisiin ilmiöihin.

    kiipiä

    Maas. Tul:n mukaan kiinalaiset innokkaita vaalean kuusisahatavaran perään. Sahat työntää laikka punaisena kuusta vientiin. Itse suosin omassa käytössä kyllä mäntyä johtuen mäntyvaltasista metsistäni.

    kiipiä

    Kiitos jutusta, näiden vuoksi tulee silmäiltyä joka ilta näitäkin sivuja.

    kiipiä

    Taimikonhoito ja ensiharvennus männyllä ovat avaimet myöhempään laatumetsään. Th:ssa etukasvuiset ja muut laatupoikkeamat surutta pois. Itse jätin koemielessä yhden yksilön jonka oksakulma on kuin rippikoulupojalla. Latvus on todella symmetrinen ja tuuhea rk.mitta luokkaa 20 cm. pituus ~ 12m. Alue pystykarsittu kuuteen metriin.

    kiipiä

    Aiemmin oli ketjussa puhe Mazdan cx5:sta. Siinä on bensapuolen koneena kahdenlitran todella korkealla puristussuhteella oleva moottori(lähentelee dieselin arvoja). Itse katselin cx3:sta mutta takatilat pienet minun käyttöön ja vitonen menee liian kalliiksi niillä varusteilla joita olisin valinnut. Valitsin saman saaren tuotteen joka tehty ties missä, lienee sama maa minne Donald Trump aikoo aidan väsätä.

    kiipiä

    Mielenkiintoinen tuo VW ratkaisu tehdä Amorokit Argentiinassa vaikka heillä niinkuin Fordillakin on tehtaat Brasiliassa. En epäröisi Amorokin hankintaa valmistusmaan suhteen – laatupeli. Aikoinaan teettivät Tarot Toyotalla. Nykyisin kaikilla valmistajilla on tuotantoa kehittyvissä maissa ilmeisesti halvemman työvoiman vuoksi (toistaiseksi?). Vaikka auto tehtäisiin vaikka saksassa niin turkkilaisia valmistuslinjan ihmiset käytännössä ovat. Vain esimiehet ovat saksalaisia.

    kiipiä

    Nimenomaan pienet bensakoneet litran kahtapuolen ovat ominaisteholtaan tiukalle vedettyjä mikä tuntuu myöhemmin. Vaikka en ole jenkkiautojen ihannoija pitänee heidän sanonta ”kuutiotuumia ei mikään voita” tässä paikkansa.

    kiipiä

    Dieselin paras puoli on hyvä vääntö alhaisia kierroksilla, lähes hyörykonemainen (jolla vääntö paranee kierrosten laskiessa lähelle nollaa). Hyvä vääntömomentti tekee moottorista miellyttävän ajaa ei huipputeho. Nyky bensakoneita turbolla varustamalla saadaan vääntämään paremmin mutta itse en sellaista halua, pelkään kestävyyttä myöhemmässä elämässä.

Esillä 10 vastausta, 61 - 70 (kaikkiaan 82)