Käyttäjän Korpituvan Taneli kirjoittamat vastaukset
-
Kyllä tuollaisella muutoksella on selvä tarjontaa lisäävä vaikutus. Kyllä siellä myyjäpuolellakin laskea osataan ja tuijotetaan hyvin tiiviisti sitä kaupasta käteen jäävää rahamäärää.
Kun myyjän kauppavoittovero näin laskee, niin on sillä myös tilojen hintatasoa hillitsevä vaikutus. Tuskin se kuitenkaan näkyy mitenkään hintatilastoissa.Terveisin: Korpituvan Taneli
Onhan niitä lopettaneita täälläkin, mutta ovat hallitusti lopettaneet.
Jos pikkusahat rajaa ostajista pois niin silloin onkin kyllä parempi keskittyä kuituun ja energiapuuhun, kuten olet tehnytkin.Terveisin: Korpituvan Taneli
Annelilla hiukan turhan ruusuinen kuva Metsäkeskuksen hirviarvioinneista. Käytännössä se on niin nihkeää hommaa, että kyllä sillä saadaan sopivaa tukea hirvien ylisuurille määrille. Ei hirvikorvausten summa kartu, jos kkorvauksia myönnetään vain silloin kun on ihan pakko, eli kun selittämällä ei millään selviä.
Terveisin: Korpituvan Taneli
Onpa siellä Harjavallassa kaikki toisin.
Minä en nyt tähän hätään edes muista täällä ainuttakaan sahan konkurssia. Onhan niitä tietenkin ollut, mutta kyllä jees mies tuota asiaa nyt liioittelee.
Kun hinta on hiukan korkeampi ja tukin ja pikkutukin saanto parempi niin tottakai se ratkaisee valinnan.Terveisin: Korpituvan Taneli
Kyllähän Sinä sen jousen paikalleen saisit, mutta samalla kun korjaaja myi Sinulle jousen(jouset) hän panee ne pakalleenkin.
AR, nuo monenlaiset pinta-alat johtuvat siitä että metsästysalueeseen käsittääkseni lasketaan kaikki pinta-ala joka on seuran rajauksen sisäpuolella. Siis pellot ja joutomaat ja tiet, jopa tontit ovat tietääkseni mukana. Siitä en tiedä kuinka suuri vesistön pitää olla että se jää laskennan ulkopuolelle.
Juuri se on kummallista että naiset ja lapset jäävät, mutta sotilas ikäiset nuoret miehet lähtevät. Eikö meidän pitäisi olla enemmänkin huolissamme niistä sodan jalkoihin jääneistä perheistä, kuin näistä vastuutaan pakoilevista nuorista miehestä?
Jossakin vaiheessa me kaikki siirrymme kymppiin. On vain aikatauluista kysymys. Minä ehkä tässä kun räntäsateet alkavat.
Ei pidä yhdistää sanoja pahis ja persu, silloin meidän niin ” suvaitsevainen” Leevikin syyllistyy siihen mistä muita moittii.
Minun tuntemani PerusSuomalaiset ovat ihan järkeviä ihmisiä. Ihminen ei ole automaattisesti pahis, jos hän ajattelee eri tavalla asioista kuin minä.
AR:n keinoa minäkin ennen käytin, mutta jospa nyt kokeilis tätä kymppiä.