Käyttäjän Korpituvan Taneli kirjoittamat vastaukset
-
Raaka-Aarne:
”Voisiko joku tietävämpi nyt vastata Miisulle, joka on kenties palstan sympaattisin ja asiallisin kirjoittaja.”Miisun kysymys tietääkseni oli ”miten FB liittyy tämän palstan suositummuus listaan?”
Antonhan FB tänne sekoitti, joten Anton myös vastatkoon. Eikähän siihen kukaan muu voi vastatakkaan kuin Anton. Raaka-Aarnehan edellytti että vastaajan pitäisi olla tietävämpi. Jos Antonilta kysytään, niin kukaan muu kuin hän, ei täytä sitä kriteeriä. Tosin muilla on hyvinkin perusteltuja muitakin näkemyksiä asiasta.
Terveisin: Korpituvan Taneli
Kyllähän se niin on että silloin se huumori vasta on oikein kunnon huumoria, kun se hymyilyttää sanojaa, sivullisia ja kohdettakin.
Erityisen tärkeää huumorissa on ettei sillä loukata kohdetta.Jos kaikki se joka naurattaa sanojaa, mutta ei ketään muuta, on huumoria, niin silloin tunnustaudun auttamatta huumorintajuttomaksi.
Kerrankin voin olla kuusmottisen kanssa samaa mieltä.
Iron Man on joskus vähän ajattelematon kirjoituksissaan, viimeaikaisista en oikein ymmärrä tuota Jees H-vallan mollaamista.
Olenhan minäkin häntä jos asiasta ojentanut.Tästä huolimatta em. ei oikeuta mihinkään nälvintään ja jatkuvaan heittelyyn. Se tuo vain kaikille pahaa mieltä ja ruokkii edelleen samanlaista kielenkäyttöä.
Se ei todellakaan ole mitään huumoria.En ollenkaan jaa sitä, joidenkin mielestä nykyaista, huumorikäsitystä, jossa sanotaan ihan mitä vaan ja kun toinen loukkaantuu, hölötetään vitsi, vitsi,vitsi. Eksä ny huumoria ymmärrä.
Jos se on huumoria, niin minut voi huoletti luokitella täysin huumorintajuttomaksi.Terveisin: Korpituvan Taneli
Pysyn perintesellä linjalla. Mitä nyt muutamalla palalla, jotka jotenkuten sopivat kuuselle, olen yrittämässä kuusen alla kasvatusta, pääasiassa istuttaen. Sitten aikanaan ylispuuhakkuu. On kyllä vielä kaukana urbaaniharsinnasta.
Samaa mieltä, että on parempi että annetaan hiukan siimaa, jos sillä saadaan jotain liikettä aikaseksi, näillä uinuvilla paloilla.
Taitaa vain olla niin että kauimmas metsästään vieraantuneet eivät ainakaan ymmärrä yhtään mitään siitä peitteisenä kasvattamisesta. Menee silloin sitten hakkuut pelkäksi rahapuiden kaadoksi ja sitten vain jäädään odottamaan uutta satoa. Ei edes roskapuuta raivata pois, koska siitä kasvaa se uusi metsä.
Jos tällä lakimuutoksella saataisiinkin aikaan todella intensiivinen jakuva kasvatus, niin se olisikin jotakin se. Pelkään pahoin että seuraa pelkkää keräilytaloutta.Terveisin: Korpituvan Taneli
Se että on muutakin kuin tiukasti metsäasiaa ei häiritse kovinkaan pahasti.
Se että sitä soopaa tungetaan ketjuun kun ketjuun on paljon pahempi. Monesta asiaketjusta on karkoitettu sellaisia kommentoijia, jotka eivät kommentoi usein, mutta olisivat kiinnostuneita joistain asioista.
Kun siellä sitten vakinaisemmat kirjoittajat ryhtyvät setvimään omia henkilökohtaisia synkkyyksiään, näiden arempien tulokkaiden kiinnostus hiipuu.Siis yhdenasian ketjuja, soopaketjut erikseen.
Ketjun aloittajan asettamaa keskustelunaihetta pitää muutenkin kunnioittaa. Hyvänä esimerkkinä, etteivät hirvet ja myyrät saa vallata jokaista ketjua, vaikka tärkeitä eläimiä ovatkin.
Tietenkin kaikissa ketjuissa pitää kommenttien pysyä hyvien tapojen mukaisina.Terveisin: Korpituvan Taneli
Onhan se vanhan palstan ketju minulla seitsemänä tekstitiedostona tallessa.
Minä en teille tuomariksi rupea. Pistakää nyt oikein kunnon viekkauskilpailu pystyyn ja korikaupalla kossua panokseksi. Mutta tuomaroikaa sitten itse, kun oikeat tulokset luette.
Miisu:
”…
kuten allekirjoittanut läskiyteen taipuva omenavartalo,
…”Voi Sinua Miisu.
No, koskapa nainen olisi omaan kroppaansa ollut tyytyväinen.Terveisin: Korpituvan Taneli
Leevi, yritä nyt valita ainakin entisen AIV-liuospullon kokoinen pullo, kun pääsit kerran valitsemaan.
Kirjoitin jo kerran asiasta näin:
”…..
Oikein täytyy ihmetellä miten hyvin olin pystynyt täällä julkaistujen viestien avulla hahmottamaan asian.
Yhdessä asiassa pelkkä arvauksenikin oli osunut oikeaan. Tosin, onneksi, toinen olettamani asia oli tullut oletettua pieleen.
…..”Jos jollakulla on senverran lukihäiriö ettei tuo mene jakeluun, niin voin kertoa että olin voittajien joukossa siinä arvuuttelukisassa, jota kävimme tässä melkein pari vuotta tämän asian ympärillä.
Valitan en enää voi oikein ottaa teidän kysymyksiinne kantaa, tiedän nimittäin liikaa. Teidän on vain nyt kiltisti odotettava, että nimimerkki ”Oikeudenmukaistako?” kertoo sen mitä kertoo, 10.1.2013 jälkeen.
Luulen että Mitään Lex-Höytiäistä ei tule. Eväitä sellaiseen toki olisi. Jos lakeja näiltä osin muutetaan joskus niin, varmaan tämäkin tapaus on esimerkkinä kuitenkin esillä.
Kuule kuusmottinen, en tiedä mitä olet mahdollisesti juoruilunhalussasi palstalla kertonut.
Pahimmin tässä tapauksessa siipeensä kuitenkin saivat ne, jotka kovasti vähättelivät tapausta. Jotkuthan pitivät sitä jopa keksittynä tarinana.Terveisin: Korpituvan Taneli