Käyttäjän Metsuri motokuski kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,031 - 1,040 (kaikkiaan 10,122)
  • Metsuri motokuski

Kiitos numppi. Tuo on arvostusta metsätyömiehiä kohtaan. Varmaan myös harvennuksen laatu paranee ja et tee turhaa työtä.

Metsuri motokuski

Se on kyllä totta.

Ilmeisesti nostokoukku on sitä mieltä että nuoleskelu itään oli hyödyllisempää. Vastahan suomesta oli reilu 100 vierasta venäjän suurlähetystön juhlissa. Siellä oli näitä tosi suomalaisia kuten Jaakko laakso ja kumppanit.

Metsuri motokuski

Minä en ole nähnyt yhtään oikeus tapausta jossa uudistusojituksista tai muista metsänkasvatus parantavista toimista olisi tullut jotain tuomioita vesistöjen pilaamiseksi. Ojituskatkot ja valuma-altaat on turhuutta kun niitä ei kukaan koskaan puhdistamassa. Mitä meillä päin niitä on niin yhteenkään altaaseen ei ole edes tietä miten ne voisi käydä puhdistamassa. Sertifiointi rikkeistä ei ole tullut kuin huomautus. Mitään konkreettista vaikutusta niillä ei ole. Ainoa josta voi olla todellista sanktiota on metsälain 10 pykälän rikkominen.

Metsuri motokuski

Konsta. Onneksi tiedämme nämä ”kallet” ja niiden sanoman. Ei kai kukaan niitä todesta enää ota. Ihan puppugeneraattoteita koko porukka.

Metsuri motokuski

Ehkä niin. Mutta mitkä ovat seuraukset muulle vesistölle noilla ojituksilla. Tämä metsäala on siitä erikoinen että puunkasvun eteen voi tehdä mitä vain muusta välittämättä.  Jos minä vedän viemärin talosta suoraan vesistöön niin raastuvassa olen välittömästi.  Metsässä saa puunkasvun varjolla tehdä lähes mitä vaan ilman seuraamuksia.

Metsuri motokuski

Libyaa aseisti myös Neuvostoliitto hyvin paljon.

Metsuri motokuski

Hirvi kuuluu valtiolle ei metsästäjille.

Metsuri motokuski

Polttoaine.net mukaan hinta on 1, 50 -1,61 euroa.

Metsuri motokuski

Sinäpä sen näköjään paremmin tiedät. Turha tuosta väitellä.

Metsuri motokuski

Nostokoukku. Ei nämäkään olleet hormonien käyttäjiä.  Testattuja ukkoja.

Esillä 10 vastausta, 1,031 - 1,040 (kaikkiaan 10,122)