Käyttäjän Metsuri motokuski kirjoittamat vastaukset
-
Eli jos asia ei hoidu kuin minä ajattelen tai toivon niin sehän on päin helv….ttiä.
Metsuri motokuski 13.5.2025, 18:14On perkonkin syytä muuttaa ajatuksia. Hirvi kuuluu Suomen luontoon siinä kuin muutkin eläimet ja perkon metsät. Kannattaa sopeutua mikäli aikoo metsiä pitää. Meillä on hirvikannalle määrätty tavoitekannat ja niihin pyritään halusi perko sitä tai ei.
Metsuri motokuski 13.5.2025, 15:41Jos metsänomistajat katsovat että susi asia on ”aivan sama” niin silloinhan he itse voivat hoitaa hirvi ja sorkkaeläin kannan kuntoon. Minulle sopii. On 40 vuotta tullut rämmittyä hirvien perässä syksyisin että voisihan sitä nämä hirviporukoiden ulkopuoliset metsänomistajat varmaan tehdä osansa. En usko että yksikään seura pistää vastaan että metsänomistaja haluaa osallistua jahteihin.
Metsuri motokuski 12.5.2025, 19:17Onneksi on vasta yksi varoitus tullut. Silloin koira lähti autoon. Se ei tihentymiä lisännyt eikä vähentänyt.
Metsuri motokuski 12.5.2025, 17:44Niin siinä varmaan käy. Ilman tukea homma loppuu kuin seinään.
Metsuri motokuski 12.5.2025, 17:43Meidän seuralla ainakin jahti loppuu. Jo pelkästään suden ilmaantuminen lähitienoolle ja susi varoitus koiratutkassa pistää koirat autoon.
Metsuri motokuski 12.5.2025, 17:39Ehkä se ei nyt ollut kiinan ansiota mutta totuus selvisi trumpillekkin kuinka kauppasodassa olisi käynyt perus amerikkalaiselle kuluttajalle. Kyllähän se teollisuus on muuten saatava usa:han kuin tullien kautta.
Metsuri motokuski 12.5.2025, 12:36Ei ole koskaan päättäneet eivätkä päätä jatkossakaan.
Metsuri motokuski 12.5.2025, 12:35ja Kiinaa. Hehän toimittavat elektroniikan venäjän parhaimpiin ohjuksiin. Ennen mikrosirut tulivat lännestä mutta sodan aikana kiina toimittaa ne.
Metsuri motokuski 12.5.2025, 07:51Taitaa löytyä aika suuri joukko. 😉