Käyttäjän Metsuri motokuski kirjoittamat vastaukset
-
Siemenpuille on annettu minimikoko juuri tuon asian vuoksi. Minä en ole kyllä nähnyt että siemenpuut ovat kuitukokoisia missään.
Metsuri motokuski 20.11.2024, 12:16Onhan tuo hienoa että Kallen osaaminen riittää kolmen ydinase valtion ydinaseiden vertailuun. Uskon kuitenkin että Kallelta sitä osaamista ei taida löytyä
Metsuri motokuski 19.11.2024, 10:10Noinhan se oli kuin nostokoukku ja suorittava kirjoitti. Muistan kun hirviporukkaan alkoi kelvata mutta ei lihaosuuksiin ollut oikeutta. Saattoi olla seuran jäsen mutta hirviporukan seuran sisälle perusti oma maanomistajien ryhmä johonka ne kutsui jäsenet. Nylkyhommiin ja hirvien etsintään kyllä kelpasi mutta siihen se loppui. Onneksi ajat ovat muuttuneet tästä.
Metsuri motokuski 19.11.2024, 10:05Juttelin yhden poliitikon kanssa joka käy hyvin paljon nato kokouksissa. Hän sanoi että jos he ampuvat yhdenkin laukauksen venäläistä kohti niin Natoon on välittömästi sodan sotiva osapuoli. Raja menee siinä että aseita ja kalustoa voi antaa mutta jos aletaan sotimaan niin silloin ollaan täysi verisiä osapuolia. Jos ukraina oli ollut nato maa niin nato oli ollut mukana jo heti alusta alkaen. Sama oli myös venäjän puolella. Iran, Kiina ja pohjois-korea eivät olleet sodan osapuolia niin kauan kuin eivät sotineet suoraan. Ase apua he kaikki ovat antaneet. Nyt sitten pohjois-korea on tullut myös sotivaksi osapuoleksi. Meillä Naton jäsenmaat eivät halua alkaa sotimaan eikä niillä ole edes resursseja siihen. Eurooppahan on täysin jenkkien tuen varassa. Ainoa jolla Euroopassa on jonkinlainen armeija on puola. Muut ovat enemmän tai vähemmän oman alansa kalustovarastoja. Monella maalla ei ole edes kunnon maavoimia.
Siitä olen samaa mieltä että Ukrainan lkp ei toimi. Sodan alussa päästivät liikaa omia kansalaisiaan ulos maasta. Uskon että tämä sota opettaa myös kunnon liilekannallepanon toteuttamisen välttämättömyyden.
Metsuri motokuski 18.11.2024, 17:57Jos joku vielä sarkavaatteita kaipaa niin kannattaa tutustua nyky työvaatteisiin. Onhan ne nyt ihan eri maasta. Tuli niin monta vuotta pidettyä sarkavaatteita että mitään hyvää niissä ei ollut. Kaula punaisena aina alkusyksyä. 😀
Metsuri motokuski 18.11.2024, 16:26Olen joskus nauhoittanut hyvinkin mutkikasta rajalinjan kun se oli merkitty ojaan. Myöhemmin oja oli siirtynyt toiseen paikkaan kun naapurin tilan isäntä oli ruopannut ja oikaissut ojan omalle puolelle. Raja oli kuitenkin vielä siinä vanhassa kuivuneessa ojassa.
Metsuri motokuski 18.11.2024, 15:37Oli joo. Mutta hyvinhän ne kuitenkin keskitti resursseja sinne rannikolle. Tosin hieman väärään kohtaan mutta kuitenkin. Näinköhän olisi onnistunut maihinnousu jos olisivat saksalaiset arvanneet oikean kohdan.
Metsuri motokuski 18.11.2024, 13:30Oletko huomioinut myös tähän Normandian vaikutuksen ja liittoutuneiden vaikutuksen muilla rintamilla. Nehän kaikki vaikuttivat saksalaisten toimintaan ja resursseihin Venäjällä.
Metsuri motokuski 18.11.2024, 13:27Minulla ei ole vastaavaa havaintoa. Olen nauhoittanut satoja leimikoita ja kyllä olen pyrkinyt mahdollisimman tarkkaan tulokseen. Jos on ihan pakko tehdä ratkaisu niin sitten muutama puu jätetään myyjän puolelle. Siis juuri päinvastoin kuin isaskar.
Metsuri motokuski 18.11.2024, 11:34On toki mahdollista mutta ei toivottavaa. Pistän paljon trumpin varaan. On se sen verran kahjo ukko. Mutta jos se bidenin kaltainen luuseri niin on täysin mahdollinen skenaario.