Käyttäjän Metsuri motokuski kirjoittamat vastaukset
-
Oletko Anneli varma että laskelmat ovat nytkään oikein? Minä en ole.
Metsuri motokuski 1.2.2023, 20:39Ei kai niitä enää kukaan ole vuosiin ohjannut kasvattamaan taimikoita energiapuuleimikoiksi jättämällä hoidot tekemättä. Jos minulla olisi ränsistynyt taimikko niin en hetkeäkään miettisi myydä sitä e-puuksi. Minulle on ihan sama meneekö kuitupuu sellutehtaalle tai kattilaan.
Metsuri motokuski 1.2.2023, 18:08Milloinkahan joku kertoo mikä se todellinen hiilinielu on ? Aina joku tutkija pukkaa väitöskirjan jossa se kumoaa edellisen väitteen. Antaa kyllä huonon kuvan tutkijoista kun kukaan ei tiedä mikä tilanne oikein on. Hyvä ettei ehditty suuremmin tehdä lainsäädäntöä noin huonosti laskettujen tulosten varaan.
Metsuri motokuski 1.2.2023, 17:25Ei taida vielä olla. Reiluun 20 % ovat taineet saada rikastettua. Yli 95 % pitäisi päästä. Israel tuskin antaa Iranille mahdollisuutta hankkia ydinasetta. Kyllä me kuullaan sitten kun rikastuslaitos lentää taivaaseen Israelin toimesta.
Metsuri motokuski 31.1.2023, 20:31Jesselle sen verran että joskus kannattaa ihan kuunnella mitä toisella on kerrottavaa. Eihän se tarkoita että se on samaa mieltä kuin minä. Joskus noista kuitenkin tarttuu jotain joka voi avartaa omaa näkemystä. Mutta jos on niin sulkeutunut ettei ole tähän valmis niin siinä tapauksessa ei kannata kuunnella.
Suosittelen kyllä vielä kuuntelemaan niin selviää mistä ne lännen aseet ja ammukset tulee. Yllättävän läheltä.
Metsuri motokuski 31.1.2023, 20:00Tästähän on kyse. Samalla siihen kun lisätään hiilensidonta niin monivivahteinen asia on kyseessä.
Metsuri motokuski 31.1.2023, 19:58Juuri sitä. Siellä on muitakin hyviä prodgasteja kuten suomalaisen taistelijan juttu kun oli rintamalla Ukrainassa.
Metsuri motokuski 31.1.2023, 18:20Eihän se opintolaina jää maksamatta vaikka kela sen takaakin. Sehän takaa sen pankille. Kyllä kela sen takaisin perii kun alkaa maksukykyä löytyä.
Metsuri motokuski 31.1.2023, 18:16Taitaa taas olla sellainen aivopieru että taitaapa olla vaikea toteuttaa jos ei mahdoton.
Metsuri motokuski 31.1.2023, 18:06YouTube:ssa on mielenkiintoinen prodgast Ukrainan sodasta puheenvuoro 313. Siinä otetaan myös kantaa tuohon valko-venäjän tilanteeseen. Parin tunnin juttu jos aikaa on niin kuunnelkaapa. Etenkin venäjään ymmärtäisevästi suhtautuvat kannattaisi erityisesti kuunnella. Sieltä löytyy myös syyt turkin ja Unkarin venkoilulle nato kysymyksessä..