Käyttäjän Metsuri motokuski kirjoittamat vastaukset
-
Siellä olisi jesse luhanskissa kaupunginjohtajan paikka varmaan tarjolla noilla mielipiteillä. Meiltä vois samalla viedä dombasiin kaupungin johtajaksi tämän bäkmannin. Siinä olisi sopiva parivaljakko.
Metsuri motokuski 23.2.2022, 05:59Mistähän se siisti sisätyö metsässä on ? Jos konekuskin hommaa voi sanoa siistiksi niin mikä on se likainen työ. Meillä oli ihan oma pesukone metsä vaatteita varten. Olivat niin öljyssä ettei mitään asiaa ollut enännän pesukoneeseen laittaa.
Metsuri motokuski 22.2.2022, 14:15Tuossa motomies on oikeassa. On myös kääntöpuoli että löydetään sellaiset tuottavat työntekijät jotka pystyvät tekemään yritykselle tulosta. Hyville kuskeille aina löytyy ottajia ja hyvin maksavia työnantajia.
Metsuri motokuski 22.2.2022, 14:11Mikä jesse oli ensimmäinen erä ? Eikös tuo kapinallisalueen hallinta ollut jo vuodesta 2014 ? Mitä ne ovat voittaneet ?
Mites ne sakemannit ovat tähän mennessä pärjänneet ilman putkea ? Taitavat kuitenkin ollavielä hengissä.
Metsuri motokuski 22.2.2022, 13:09Nyt kyllä jätkä yksinkertaistaa aika tavalla asiaa tai ymmärtää tahallaan väärin. Isännän on aina hyvä käydä konekuskin juttusilla. Kyse ei ole siitä pitääkö konekuskia neuvoa. Kyse on siitä että kuski tekee sellaisen metsän kuin metsänomistaja haluaa. Viime kädessä hakkuuohjeen antaa aina metsänomistaja jonka konekuski toteuttaa mahdollisuuksiensa mukaan. Minä kun olin aina työelämässä ja kun ilmoitin että tulen metsään töihin. Esitin myös aina toiveen että isäntä tulisi käymään.
Metsuri motokuski 22.2.2022, 12:30Oletko KK sitä mieltä tosiaankin että toisen maailmansodan ranskan vapaustaistelijat olivat terroristeja kun saksa oli miehittänyt ranskan ? Terroristilla ja vapaustaistelijalla on vissi ero.
Metsuri motokuski 22.2.2022, 12:27Eli kun järkevät konstit keskusteluun loppuvat niin on aika mennä henkilökohtaisuuksiin.
Metsuri motokuski 22.2.2022, 12:17Suomessa taitaa olla tällä hetkellä 500 000 henkilöä jotka eivät lähde töihin kun korvausten ja palkan erotus on niin minimaalinen ettei työtä kannata ottaa vastaan. Tähän on tietenkin kaksi ratkaisua. Ensimmäinen on palkan nosto mutta samalla nousee myös sivukulut joten työstä tulee kannattamatonta työn tarjojalle. Toinen on tietenkin korvausten vähentäminen. Se olisi kansantaloudellisesti kaikista järkevin kun korvauksiin menee suurin piirtein sen verran kuin meillä on kestävyysvaje. Olen ehdottomasti porrastetun korvausjärjestelmän kannalla.
Metsuri motokuski 20.2.2022, 18:38Minä otin vanhoista tilhin valjaista koukun jonka hitsasin balanceen.
Metsuri motokuski 20.2.2022, 15:49Jovain: mihinkä samaan lopputulokseen päästään ?