Käyttäjän Metsuri motokuski kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 5,131 - 5,140 (kaikkiaan 10,013)
  • Metsuri motokuski

Nyt Anneli kirjoitti asiaa.  Tuota tutkijoiden ammattiosaamisen ihannointiin pitäisi suhtautua varauksella ja muistaa se että aina tieto ei perustu tutkittuun todellisuuteen. Tutkijakin on ihminen ja muodostaa itsekin usein ennakkoon lähtötilanteen ja myös mieleisen lopputilanteen jonka mukaisesti ohjaa tutkimustaan.  Onhan se täälläkin nähty että aika ohkasilla tutkimuksilla ollaan ratkaisuvaihtoehtoja annettu.

Metsuri motokuski

Varmaan suurtilallisia Kirkkonummella jotka myyvät metsästyspaketteja.

Metsuri motokuski

Mikähän järki siinä on että etelä-suomen väkirikkaimmalla alueella sekä missä on suurimmat liikennemäärät niin hirvitiheys on vahvistettu noin suureksi?

Minusta tavoite voisi olla lähempänä kahta.

Metsuri motokuski

Olihan mukava nähdä kuvia peikon metsistä jatkuvan hakkuun jäljiltä minkälaiseen tilaan ovat jääneet.  Samoin kuvia 10 vuotta jälkeen hakkuun. Kuinka on taimiainesta syntynyt ja kuinka nuoremmat puut ovat kasvupyrähdyksen saaneet.

Metsuri motokuski

Sitä en kyllä epäile hetkeäkään etteikö kasvaisi kun parhaista laaduista kasvatetut taimet laitetaan maahan ja niiden kasvua eivät vesakot haittaa.

Mutta jos otetaan lähestymistavaksi luonnon monimuotoisuuden säilyminen ja eläimistön viihtyminen niin tulos voisi olla toinen. Se riippuu niin katsantosuunnasta. Jos joku katsoo asiaa luonto edellä niin hän ilmeisesti hoitaa metsiään mielestään parhaalla tavalla.

Metsuri motokuski

Montako päivää toloppa on työskennellyt vtv:llä. Uskon että ei montakaan. Siitä huolimatta hän osaa ja tietää heidän työnsä ja vaatimustasonsa.

Metsuri motokuski

Miten se kemera nyt metsät pilaa ? Jokainenhan itse metsänsä hoitaa.  Samat tiheyssuositukset ne on kemera kohteessa kuin muissakin. Jos kemera ahdistaa niin jättää hakemuksen tekemättä.

Metsuri motokuski

Rahako se on joka ihmisen arvostuksen tekee.  Mitä enemmän sitä toloppa on niin vähemmän sillä on merkitystä.  Hienoa että Suomessa mennään edelleen tasa-arvoisuus ja ihmisarvo edellä. Minä olen varmaan siellä jakolistan loppupäässä ja sopii hyvin.

Metsuri motokuski

Mhy korjuupalvelun hakkuut ovat myös käytännössä pystykauppoja. Ne eivät eroa mitenkään yhtiön hakkuista. Olen aikoinani hakannut molemmissa organisaatioissa eikä eroa ole.

Metsuri motokuski

Onko nyt jesse niin että raivaussahalla työtään tekevät ovat turhaan tuhraajia ?

Esillä 10 vastausta, 5,131 - 5,140 (kaikkiaan 10,013)