Käyttäjän Metsuri motokuski kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 5,911 - 5,920 (kaikkiaan 9,995)
  • Metsuri motokuski

Joo. Ehdottomasti nettikauppa ja tavara ei lähde ennen kuin on maksettu.

Metsuri motokuski

Taitaa jovain olla ”yhdistyksen miehiä” kun joutuu puukaupasta palvelumaksua maksamaan. Mutta saahan sen varmaan verotuksessa vähentää, joka on pelkää plussaa.

Metsuri motokuski

Jesse: Viime viikolla kaadoin eräälle isännälle, jolle tämän viikon raivailen, 24 runkoa ja pätkin sahapuiksi 40 – 61 dm vajaaseen viiteen tuntiin. Kaikki oli vähintään mottisia isoin 2,5 mottia. Minusta suoritus ei ollut edes kummoinen. Kyllä sitä vielä reilusti yli 60 v ehtii.

Metsuri motokuski

Nyt ostetaan eikä myydä.

Metsuri motokuski

Mites niiden mustikoiden korjuulasku ja alv. Olithan vähentänyt verotuksessa ?

Metsuri motokuski

Kyllä ne punaiset putket tulee kahdella kahvalla. Itse olen ottanut aina toisen kahvan pois. Se on totta että se rasittaa hieman enemmän rannetta kun yhdellä kahvalla turaa.  Minä lataan aina putken matkalla kun siirryn mättäälle.

Metsuri motokuski

Se on kyllä ollut selviö jo pitkään. Kun kerma on kuorittu niin tilat myyntiin ja uusia kohteita etsimään.

Metsuri motokuski

Joskus jopa yhdellä lauseella voi päättää vuosia kestäneen keskustelun turhana.

Metsuri motokuski

Jesse olet ihan oikeassa. Joskus sillä kuormamuulilla on vain sellainen kapasiteetti käytössä ettei ongelmaa ole. Silloin jos ongelmaa on niin pitäähän epäkohta korjata.

Metsuri motokuski

Se on totta. Mutta en näe mitä hyötyä siitä jos minulle sen kautta ei töitä synny. Minua ei kiinnosta ihmisten metsäomaisuus pätkääkään. Näen niitä ihan tarpeeksi muutenkin.

Esillä 10 vastausta, 5,911 - 5,920 (kaikkiaan 9,995)