Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset
-
Muistaakseni Ala-Nissilä jossakin vaiheessa kannatti kiinteistöveroa metsämaalle.
Korjatkaa jos olen väärässä…
oksapuu 4.3.2018, 13:07Kuusikon yläharvennuksen kanssa kehoitan varovaisuuteen…
Tuppaa tulemaan tuulenkaatoja. Muutama tuulenkaato tuo paikalle kirjanpainajan, myrskynpoikanen kaataa koko kuvion vajaatuottoiseksi. Lisänä sitten vielä nämä voimakkaan valonlisäyksen tappamat pystykuivat…
Lopputuloksena huonolla hinnalla myyty aukkohakkuu. Tämä on itsekoettua, ei luettua…
oksapuu 4.3.2018, 11:38Eipä tässä mitään sosialismia tarvita…
Kunhan saavat kattavasti kerättyä nuo metsään.fi tiedot, niin siitä on sitten helppo poliittisella päätöksellä tehdä kunnon vero-helvetti…
Nähtäväksi jää…
oksapuu 4.3.2018, 10:27Varmaa on että tämän jälkeen en enää tilaa metsäsuunnitelmia Metsäkeskuksen kautta…
Turha päivittää julkista tietoa omilla varoilla.
oksapuu 4.3.2018, 10:13Tuosta Gla:n kompostista tuli mieleen tämä sika-katiska kokeilu…
Maanomistajahan voi pitää metsästysoikeuden itsellään ja rakentaa sitten tontilleen tuollaisen sika-katiskan.
Lupavapaa elukkahan se villisika on.
oksapuu 3.3.2018, 17:50Apli on oikeassa…
Metsänomistajan tärkein metsätyökone on raivaussaha, eipä tuosta muuta…
oksapuu 3.3.2018, 17:37Kaikenlaista näemmä tullut näkyviin…
Vanhoihin kuusikoihin lätkitty mahdollinen Metso-kohde merkintöjä. Liito-orava pisteet nyt itsellekin näkyvissä. Uutena oli Riista-kohde kataja, mikähän se tämä on?
Hakkuusta kertyvät rahamäärät oli poistettu, olisivat vaan vielä näyttäneet senkin…
oksapuu 1.3.2018, 17:51Kamppanja vissiin…
Ennestään tuntematon ostomies laittoi tosiaan viestiä, ilmaista tilakäyntiä ja puukauppaa olisi tarjolla…
Joskus näinkin, lupailee hyvää puukaupalle.
oksapuu 26.2.2018, 18:57Eikös sillä suorittavan toimeksiantajalla ole kolme harvennus voimakkuutta?
Kevyt, normaali ja voimakas. Sijoitusyhtiön hakkuulla olettaisin että voimakas, tuottoa pitää tulla…
Kauppakirjaan kirjattava asiahan tuo on.
oksapuu 24.2.2018, 19:31Tuo torppariajan määrämitta-hakkuu on hyvä verrokki…
Itse olen hakkuuttanut noita harsinta-hakattuja metsiä aukoksi. Nyt, istutuksen ja parin raivuun jälkeen erinomaisia ensiharvennettavia metsiä.