Käyttäjän Per Ä Reikäs kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,491 - 1,500 (kaikkiaan 1,520)
  • Per Ä Reikäs

    Mulla viilaa kone käteni ihan muuta;)

    Per Ä Reikäs

    Olkiluoto 3 tuottaa paljon vähempi

    Per Ä Reikäs

    70%käytössä tuskinpa vain alkuunkaan

    Per Ä Reikäs

    Mun tyttöni oli kyllä aivan järkyttävän kauhistunut ihan koti konnuiltaan marjanpoiminnasta tultuaan tumma mies liikkunut tulikeppinsä kanssa tyttö yritti matkia metson ääntä ja liikkua kuin kauris jottei tumma tulikeppi mies vain huomaisi häntä luonnosta pusikosta piilottelemasta

    Per Ä Reikäs

    En tie saastuttaako muttei ollut kiva nähdä omassa metsässä näitä ammuttuja punikki kiekkoja taimikkoa raivatessa,siivois edes jälkensä,harrastelija

    Per Ä Reikäs

    Viellä joskus ennen kuin kuolen on ollut mielessä rakentaa isohko sauna asunto vaunu traktori vetoisena kuorma auton rungolle

    Olisihan se mahtavaa sahata marjastaa taikka olla vain suunnittelemas metsässä mitä vaa millä lohkolla ja paikasssa taikka korvessa tahansa

    Siitä jase tontista tuskin menis kiinteistö veroakaan vuoden mittaan muutellen

    Per Ä Reikäs

    Kyllä jatkoski luotan vain husgvarnaa ja on toki hiljaiseen työskentelyyn euroopan tehokkain akku saha ja omat aikoja sitten (urakoiden)pankille maksetut tallissa olevat ajokoneet,kaiken teen nyt vain enää ilolla ihan ite ja ainoastaan itelle:)

    Per Ä Reikäs

    Myyrät supikoirat peurat ja punkitkin ovat kyllä pahuksen kovia levittämään hirvikärpäsiä tätä viesti linjaa katsoen.

    Se silti mitään siihen nähren mitä hirvikärpäset mulle umpihaalareissaki tehny pitkälle talveen purrut paukamat tuntuvat hikoillessa saunassa oikeen poltelevat moro lehres opastetttiin vetään naisten sukkahousut päähän toimi ite en oo kehdannu ostaa vielä ehköhän noita saakin

    Per Ä Reikäs

    Siis mitäh miten hirvikärpänen<myyrä?

    Per Ä Reikäs

    Niin kuules viisas A.J viisastelija neropatti aihe oli hirvikärpänen:)

Esillä 10 vastausta, 1,491 - 1,500 (kaikkiaan 1,520)