Käyttäjän Per Ä Reikäs kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,501 - 1,510 (kaikkiaan 1,520)
  • Per Ä Reikäs

    Korpituvan Taneli nyt ehkä istunut jöränä täällä liian kauvan neuvomas.

     

    Mutta siis aina oli rakennuksia taikka ei alle kahden hehtaarin erillis lohkolta menee kiinteistövero itelläki yks erillinen eri  kunnas oleva 1.59 hehtaarii 150euroa kiinteistöveroa kovasti kyllä lannoittamastani metsästä ilman rakennuksia taidan kyllä kohta muuttaa alaskaan.

    Vähäisellä alle kahden hehtaarin metsämaapinta-alalla on käytännössä mahdotonta osoittaa harjoitettavan kestävää metsätaloutta

    https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/kannanotot/47686/kokonaan_kiinteistoverotuksen_piiriin_k/

     

    Aikoinaan ostaes 12,000 markkaa

    Hintahan nyt siis nousee joka vuosi

    Viime ammattilais arvio 10,000 euroa

    Per Ä Reikäs

    Niinpä mutta kuka omistaakaan ne rahastot me,tai no ehket sää sitte

    Per Ä Reikäs
    Per Ä Reikäs

    Pahus eikai hyttysistä paarmoihi kyyt hirvikärpäsekki viellä sienestysaikaa

    Pysyn kyllä poissa metsistä pakkasiin asti ny jotta pahimmat kiusat poissa

    Per Ä Reikäs

    A.J juur kuules mulla on musta saavi ja musta kastelukannu ollu auringos,kiva peseytyä ihan ilmaiseksi lämmenneellä veellä:)

    Per Ä Reikäs

    Jees samoin teen itsekin myös rutakoissa uinu,mutta vain erittäin kuumilla ilmoilla,muutoin aina sauna.

    Per Ä Reikäs

    Mää hankinta hakkaajana ja ihan kaiken itse tehneenä olen saanu tukeista 60/m3 sekalaisista havukuiruista yli kolkyt ekua,koivut menee polttopuiksi;)

    Tehdas ja vaaka mitannu

    Mites muilla?

     

    Per Ä Reikäs

     

    Mönkijä on paremminkin varakkaamman työläisväestön harraste golf ja metsästys ajoneuvo pohjois amerikasta

    Suosittelisin JD 4×6

     

     

    Per Ä Reikäs

    Täällä päin on kyllä tapana jotta koneet huolletaan ja korjataan kotona.

    Metsiin ynm.mennään vain tekemään töitä,ei tokikaan ihmettelemään koneidemme tekniikkaa,tämä on ihan nykyaikaa toki joku sivutoiminen harrastelija voi ihan vapaasti mennä metsiin koneitansa korjailemaan,mutta siitä tuskin hullukaan maksaa,mutu kouluttamattomalle juntille

     

    Per Ä Reikäs

    Terästä siis saat maksaa kuin tahdot

    afrikassakin tärkeintä on leikkaavuus

    Eli terävyys tärkeämpi,kuin raha.

Esillä 10 vastausta, 1,501 - 1,510 (kaikkiaan 1,520)