Käyttäjän Rane kirjoittamat vastaukset
-
Ei kai kuiduttava teollisuus ole kasvatusmalleja laatinut?
Rane 20.3.2023, 07:17Vuosi kerrallaan jatkuu…Ps.Mainittiinko ympäristömielenosoituksessa,kertaakaan?
Rane 20.3.2023, 07:05Olen täällä ennenkin kehunut vanhan savottakaverini Anni Sinnemäen(Vihr,kaupunkiympäristöstä vastaava apulaispormestari) reippaita otteita Helsingin puistometsien hakkuissa.Pakko jatkaa samalla linjalla,siinä ei ympäristömarssijoiden kakistelut auta kun vanhat,lahot puut lähtee ja uusia tulee sitomaan hiiltä.
Luonnonsuojeluyhdistys vaatii Mannerheimintien remontin keskeytystä | Yle Uutiset
Rane 19.3.2023, 21:40”Tosin olin näkevinäni yhden saman mummon viime keväänä myös Ukrainan videoissa eri puolilla maata millon missäkin yhteydessä.”
Tarkasti on vastapuolen videot tutkittu.
Rane 19.3.2023, 18:49Jep.Kuin varas yöllä…
Rane 19.3.2023, 11:26Ranen foxin kuskaamisesta kahdenkymmenen kilometrin päähän syksyllä ja keväällä takaisin peri urakoitsija muistaakseni n.250 e alvillisena.Jos olisi ajokone niin lisäksi sama taksa.Tässä on se hyvä puoli että pienten polttopuusavotoiden teon kyselijöiden into on laantunut kun olen selostanut mitä maksaa ennen kuin yhtään puuta on kaatunut.
Rane 19.3.2023, 09:18”Miksi kukaan ei pidättänyt kun ulkomailla oli?”
Jesseltä pitkästä aikaa järkevä vaatimus.
Rane 18.3.2023, 19:00Kuinka moni mielenosoittaja vaati Helsingin kivihiilen,maakaasun ja polttoöljyn(eli fossiilisten polttoaineiden) käytön lopettamista?
Rane 18.3.2023, 18:36Soininvaara kertoo miksi kivihiilenpolton lopettamisesta ei pidä iloita.
Kivihiilen kielto ei yksin vähennä ilmastopäästöjä (soininvaara.fi)
Rane 18.3.2023, 17:53Anneli varmasti huomasi ettei Soininvaara kertonut miksi kivihiili on ilmaston kannalta parempi vaihtoehto kuin puu tai turve.Lisäksi Annelille itselleen on annettava tunnustus siitä miten taitavasti voi jättää vastaamatta epämiellyttäviin kysymyksiin.Tuleva Vihreä valtuutettu?