Käyttäjän Visakallo kirjoittamat vastaukset
-
Minulla on edelleen hyvin vahva mielikuva, että Jovain on yhtä kuin Lahtonen, mutta riittävällä avoimuudella voi tämän epäilyn helposti hälventää.
Minkätyyppinen omistus sillä naapurin metsällä on, onko yksityinen vaiko joku muu?
”Puun takaa! Huolesi on aiheellinen. Kerron, että olen ihan tavallinen puuntuottaja, niin kuin itsekin olet. Toimin aivan omana itsenäni, enkä ole näillä palstoilla yhteistoiminnassa kenenkään kanssa.”
Lähettäjä: JovainAika pyöreästi Jovain esittelysi kieltämättä aloitit!
Kerro nyt edes, minkä alueen tehtaille ja sahoille kasvattamasi puut useimmiten ajetaan, ja vähän siitäkin miten omistamasi metsät ovat sinulle päätyneet.
Minkälainen osa puukauppatuloilla on taloudessasi?Kyllähän tuota metsänhoitoyhdistysten toimituskauppaa on ollut paljonkin. Meikäläinenkin on myynyt sen kautta useampi tuhat mottia energiapuuta, kuitua ja tukkia.
Yksi hyvä keino hälventää epäilyjä ”kaksoiskansalaisuudesta” täällä palstalla on kertoa jotakin itsestään ja taustoistaan.
Jovain on melko uusi nimimerkki, eikä hän ole kertonut itsestään meille juuri mitään.Meillähän on ollut täällä omalla nimellään kirjoittavia useitakin, mutta onko heistä jäljellä vain Lauri Vaara ja A.Jalkanen?
Palstalta poistuneet omalla nimellä kirjoittavat ovat lähes kaikki toistaneet saman kaavan:
Vaaditaan kyllä meitä nimimerkillä kirjoittavia tulemaan omalla nimellämme esiin, mutta kun heistä itsestään ja motiiveistaan koetetaan hieman kysellä, tai tilanne jostain syystä muuten kuumenee, poistutaan kokonaan näyttämöltä.
A.Jalkanen ja Lauri Vaara eivät ole tähän sortuneet ja sen takia arvostan heitä.
Voidaan olla asioista eri mieltä, mutta ollaan sitä rehdisti.Jovain ja Lahtosen käyttämät ilmaisut ja lauserakenteet muistuttavat niin hämmästyttävän paljon toisiaan.
Neuvokaa nyt hyvät miehet minua!
Millä konstilla minäkin saisin metsätalouteni tappiolliseksi!Aivan sama aavistus on käynyt minunkin mielessäni jo jonkin aikaa!
Viron turvallisuuspoliisin päällikkö totesi korruption olevan nykyisin Venäjän tärkein vientituote.
Edistääkö pieni Suomikin korruptiota viemällä suuria metsäkoneita ympäri maailman? 🙂Sosiaaliturvastani maksan n. 12.000 euroa vuodessa eli tonnin kuussa.