Käyttäjän Visakallo kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 29,341 - 29,350 (kaikkiaan 30,589)
  • Visakallo Visakallo

Suomeen on saapunut yhtä paljon pakolaisia viimeksi sata vuotta sitten Venänäjän vallankumouksen seurauksena.
    Talven tullessa turvapaikkaturistien määrä taas vähenee kuten aikaisempinakin vuosina, mutta todellisessa hädässä olevia pakolaisia riittää tulemaan myös talvella.
    Muuttotappio-Suomi asuttuu nyt uudelleen ja keskittämispolitiikan suunta joudutaan kääntämään.
    Kyllähän tästäkin Suomi selviää, mutta melkoisen ajattelutavan muutoksen se kaikilta vaatii.
    Juuri kun kasvukeskusten ulkopuoliset palvelut saatiin vuosikymmeniä kestäneen politiikan seurauksena ajettua alas, ne onkin luotava uudelleen.

Visakallo Visakallo

Täällä vähemmän puhuttu asia on se, että Isisin joukkoihin Syyriassa on liittynyt tuhansia venäläisiä.
    Putinin todelliset ongelmat ovat etelässä eikä lännessä kuten Venäjä on pitkään väittänyt.
    Putin on jo joutunut nämä tosiasiat myöntämään, ja yrittää nyt lähestyä Yhdysvaltoja.
    Se on ymmärrettävästi vaikeata kaiken sen jälkeen, mitä Venäjä on viime aikoina tehnyt ja sanonut.

Visakallo Visakallo

Ruokatoimitukset Itä-Ukrainaan ovat menneet sotilaille.

Visakallo Visakallo

Venäjä ei ole kuitenkaan antanut humanitaarista apua mihinkään maahan, vaikka on itse sitä ottanut useasti vastaan.
    Annettu apu on ollut aina aseellista.
    Mistä tämä johtuu?

Visakallo Visakallo

Sitä minä vain olen ihmetellyt, miksei pakolaiset pyri sinne herra Putinin niin viisaasti johtamaan maahan?
    Osaisiko joku vastata minulle, jotta saisin tämän asian suhteen rauhan ja hyvät yöunet.

Visakallo Visakallo

SAK:n Lauri Lyly on jäämässä 63 vuotiaana eläkkeelle ja seuraajan paikasta on käynnissä ankara taisto.
    Koko tämä yhteiskuntasopimuksen kariutuminen ja perjantaisen lakkopäivän sadan miljoonan eron kulut johtuvat valitettavasti pelkästään tästä.
    Kaikki tämä on kyllä hyvin tiedossa, mutta siitä ei vain haluta puhua.

Visakallo Visakallo

Olen myös sitä mieltä, ettei yksittäisten henkilöiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä pitäisi yleistää koskemaan kaikkia saman organisaation henkilöitä tai toimipisteitä.
    Olen työssäni tekemisissä useamman sadan sellaisen henkilön kanssa, jotka tekevät suunnilleen samoja asioita eri yrityksissä ja samojen yritysten eri toimipisteissä.
    Kyllä se vaan niin on, että toinen ihminen tekee asiat paremmin ja sujuvammin kuin taas joku toinen.
    Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki huonot tekijät olisivat samoissa firmoissa ja kaikki hyvät taas omissaan.

Visakallo Visakallo

Metsänvartijalle vielä: Kahdesta päätehakkuuta edeltävästä harvennuksesta tulee lisäksi yhteensä vähintään sata mottia, josta puolet tukkia, eli harvennushinnoilla yli kolme tonnia.

Visakallo Visakallo

AKT:n johtaja näytti olleen kaikkein eniten irti todellisuudesta.
    Hän ennakoi jopa satojentuhansien ihmisten kokoontumista Helsinkiin.
    Eipä tullut. Kaupunki Rautatientorin ulkopuolella oli lähes autio ja tyhjä.

Visakallo Visakallo

Vielä yksi esimerkki 350 motin päätehakkuusta:

Tukkia 50% = 175 mottia x 58,00 = 10150,00 eur.
    Kuitua 50% = 175 mottia x 18,00 = 3150,00 eur, yht: 13300,00 eur.
    Ero: 5600,00 euroa 90% tukkiosuuteen verrattuna.

Esillä 10 vastausta, 29,341 - 29,350 (kaikkiaan 30,589)