Keskustelut Metsänomistus Pystykaupan korruption satoa: väärä tehokkuus, väärät koneet Vastaa aiheeseen: Pystykaupan korruption satoa: väärä tehokkuus, väärät koneet

Vastaa aiheeseen: Pystykaupan korruption satoa: väärä tehokkuus, väärät koneet

Keskustelut Metsänomistus Pystykaupan korruption satoa: väärä tehokkuus, väärät koneet Vastaa aiheeseen: Pystykaupan korruption satoa: väärä tehokkuus, väärät koneet

Reijo Lahtonen

Jees – – – totta!

Vain murto-osan, mutta heille metsä vaikutti olevan kunnia asia – paljon suurempi kuin ”vain” metsä tai puita.

He vaalivat omaisuuttaan. He kokivat omaisuuteensa vääryydellä suhtautuvat – tuomitut ja tunnustaneet tahot epäreiluiksi. Heistä moni halusi periaatteessa saada asiansa vietyä oikeusposessiin.

He eivät tyytyneet ”notkumaan” nettikeskusteluissa ja siellä muodostamaan itse haluamaansa hyväksyntää puiden vääryydellä viemiselle.

Heistä moni ei muuten ”notku” lainkaan netissä. He ovat kaupunkilaismetsänomistajia, joilla elämä pyörii arjessa – vain pyhä on metsälle omistettua.

Oikein hyvää päivän jatkoa – minä lähden nyt Tampereelle – tapaamaan pirkanmaalaisia metsänomistajia. Haluan muodostaa lisää näkemyksiä, kuinka he kokevat puukaupan. Keskisuomalaisten osalta olen jo hieman perillä.