Keskustelut Harrastukset Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä Vastaa aiheeseen: Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä

Vastaa aiheeseen: Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä

Keskustelut Harrastukset Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä Vastaa aiheeseen: Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä

Gla Gla

Näin kartan yhden seuran ruokintapaikoista. Ei ole pulaa, eikä homma ole kiinni minun tai Planterin palstoilta puuttuvista ruokinnoista.

Muualla metsissä lenkkeillessäni ruokintapaikkoja näkyy myös, joten tilanne taitaa ainakin tällä suunnalla olla sama kaikkialla.

Suorittava sanoo, että kun mo:n ajatus metsästyksen aloittamisesta on juuttunut piippuun, peuratilanne on oma vika. Siinä ei auta edes ylivalvojan jyrähdykset, kun Planter tai Gla vain tyytyvät vuokraamaan maat metsästäjille vastikkeetta. Melkoinen valta meille tietämättämme onkin kertynyt.

Minä olen tehnyt vahinkoilmoituksen ja saanut korvauksia. Tiedon puutteesta ei siis ole kyse. Ja sen mitä olen metsästäjien kanssa jutellut, yksityiskohtainen tieto elukoiden liikkeistä heillä tuntuu olevan.