Keskustelut Metsänomistus Mitä tarkoittaa metsän tuoton laskennassa käytetty korko? Vastaa aiheeseen: Mitä tarkoittaa metsän tuoton laskennassa käytetty korko?

Vastaa aiheeseen: Mitä tarkoittaa metsän tuoton laskennassa käytetty korko?

Keskustelut Metsänomistus Mitä tarkoittaa metsän tuoton laskennassa käytetty korko? Vastaa aiheeseen: Mitä tarkoittaa metsän tuoton laskennassa käytetty korko?

torna0136

Hieno homma Kuusiuskova 👍 Aiemmin kirjoitin siitä 18 ha tilasta. Möin siltä tilalta myös hankintana vuonna 2020 230m3 puuta ja nyt tulevassa leimikossa lähitilan leimikon yhteydessä hehtaarin verran kuusikon avohakkuuta. Monta tilaa olen ostanut suoraan perikunnilta jotka ovat tarjonneet niitä ja myöskin olen itse ollut aktiivinen rajanaapureiden puoleen. Tänä vuonna kaksi tilaa heiltä saanut ostettua ja pari on vaiheessa sellaisia pikkutiloja lähes maitteni keskeltä tai välistä. Olen iloinen että viime aikoina muutkin ovat tehneet hyviä tilakauppoja. Kaikki tilat olen hoitanut hyvään kasvukuntoon itse tehden, pystykauppana vain uudistushakkuut. Metsänhoitotyöt kaikki itse.