› Keskustelut › Metsänomistus › Metsien hiilinielu › Vastaa aiheeseen: Metsien hiilinielu
Kyllä täytyy sanoa, että tällä foorumilla ei teoreettisista asioista keskustelu luonnistu.
Kurki näyttää jukertavan iänikuisia ekv laskujaan. Joskus osuvat oikeaan. Useimmiten menee pieleen. Minä en tee mitään laskelmia ekv arvoilla. Harvoin pääsen perille, mitä se Kurki taas laskee.
Anneli näyttää kaivautuneen khk laskennan poteroon. Ei liene kuitenkaan ymmärrä, että ne ovat enempi tilastoja ja poliittisten päätösten luomia epätieteellisiä laskentaohjeita.
Minä toivoisin teoreettiselta keskustelulta vastaväitteen kaavoineen. En mitään Kurki tyyppistä ekv horinaa. Tuolla aikaisemmin pyysin kommentaattoreita tutkimaan exel illä metaanin vakiopäästön vaikutusta ilmastoon. Liekö kukaan vaivautunut. Näin se on, jos asia ei kiinnosta niin ei. Laskentahan saattaisi paljastaa jotain ristriitaista omiin ajatuksiin verrattuna.
aSanta nimitteli minua pseudotieteilijäksi. Näinhän se on, jos on valinnut puolensa tuohon 99% iin ipcc uskovaisia. Olisin kuitenkin toivonut, että aSanta olisi todistanut minun väittteeni vääräksi. Metaani taisi olla kyseessä.