Keskustelut Tekniikka Stihl 362 ja 261 Vastaa aiheeseen: Stihl 362 ja 261

Vastaa aiheeseen: Stihl 362 ja 261

Keskustelut Tekniikka Stihl 362 ja 261 Vastaa aiheeseen: Stihl 362 ja 261

Metsuri motokuski

Kai sitä on uskottava kun viisammat näin kirjoittaa. Ymmärsin että tässä keskustelussa puhuttiin nimenomaan yksisylinterisistä ratkaisuista. Monisylinterreissä on pääosin kampiakseli yhtä valua ja kiertokanki on pultilla kiinni kampiakselissa niin kun autoissa ja työkoneissa on.

Tuntuu vain edelleen uskomattomalta että mt-sahan kampiakselin kierouden voi huomata narusta nykimällä. Siinähän on yleensä c-luokan laakeri kampiakselilla vaikka se ei nyt ole tiukimmasta päästä niin se sitten antaisi niin paljon periksi että heitto välittyisi vetorissalle saakka. Se toki on mahdollista että kampiakseli on kiero laakerin jälkeen, joten heitto voi olla huomattava.

Ei auta kiistää jätkän väitettä kun ei parempaa faktaa ole tiedossa. Uskotaan……