Keskustelut Tekniikka Husqvarna 353 Vastaa aiheeseen: Husqvarna 353

Vastaa aiheeseen: Husqvarna 353

Keskustelut Tekniikka Husqvarna 353 Vastaa aiheeseen: Husqvarna 353

Jätkä pätkät

Kytkin lakkaa kokonaan vetämästä todella harvoin. Epäilen tällä istumalla, että kampiakseli on katkennut.
Katkennutta kampikempuraa ei kannata vaihtaa.
Käynnistinlaitteen narun ja jousen katkeaminen johtunee siitä, että moottori on sammutettaessa pyörähtänyt takaperin, jolloin käynnistinkynnet ovat napanneet kiinni, naru katkennut ja jousi rullannut hieman ruttuun.
Kun sahailimme sahauskilpailuissa isotehoisilla sahoilla (Jonssi 85 ccm), niin aina kun sellaisen sammutti, piti vetää narua kolmekymmentä senttiä ulos ennenkuin katkaisi virran.
Sama takaisinpotkaisu on ilmeisesti pullauttanut rengasta sen verran, että otti aukon reunaan.
HVA:n bensiinin täyttöaukon vieressä on ollut liimattuna pieni lappu, jossa on ollut lukema 2,5 %.
Synteettisen öljyn ainoa vika on ollut se, että se pesee karstoja moottorista ja oikein karstainen kone saa hiekan veroista nokikarstaa liikkuviin osiinsa,
Sahalla sahataan aina kaasu pohjassa. Siis sahattaessa AINA.