› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Itse en harrasta lentämistä ulkomaille enkä tupakoi tai juo paljon viinaksia. Käytän säästyneet rahat mieluummin esim. hyviin autoihin.”
Enpä ole hoksannutkaan, miten rikas olen, kun en lennä, tupakoi tai juo viinaa. Saati, että tekisin noita kaikkia. Monesta muustakin asiasta voisin laskea säästöä. Vaikka hyvästä autosta, myyntilistan kärkeen kuuluva c-segmentin tavisautojen äitihän ei voi olla hyvä. Se ei vaikuta, että automarkkinoilla kilpailu on ehkä kovinta tuossa luokassa.
Tai oikeastaan laivaristeilylle pitäisi mennä, jotta voisi säästää rahaa juomalla halpaa viinaa. Siinä kai jää säästöt kertymättä, minkä huomaa tiliotteesta.
”Toistakymmentä eri autoa olen omistanut eikä huvita siirtyä hyvästä autosta käyttämään huonompaa, kun on saanut semmosen hankittua.”
Itsellä vasta neljäs. Sen verran hyvin onnistunut valinnat, ettei jatkuvasti ole tarvinnut vaihtaa. Kilsoja noihin olen ajanut yhteensä 900 000, joista kahteen viimeiseen liki 700 000. Ensimmäinen meni 65 tkm jälkeen lunastukseen, kun en onnistunut väistämään väistämisvelvollisuuttaan laiminlyönyttä kuskia.