› Keskustelut › Metsänhoito › Aukon tuottomenetelmät › Vastaa aiheeseen: Aukon tuottomenetelmät
Juu näinhän se on
Ei kannata ei
Keräillään vaan tukit ja rahaakin tulee ihan eri tavalla
1850-1950+hevonen unohtamatta tietenkään %
Tampatkaa tähän päivään