› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Nostokoukku. Eduskunnan budjettikirjan mukaan suoriin yritystukiin menee noin 800 miljoonaa euroa. Yle julkaisee kyllä valheen kun sen agendana näyttää jatkuvasti olevan hallituksen kaataminen. Olisiko rehellisempää siirtää Yle kortin taakse. Katsojat maksavat. Me oikeustoa kannattavat voisimne kustantaa oman rehellisen median.